Przetargi.pl
Przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    T. Kościuszki 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
    REGON: 00055148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie oraz remoncie dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp wg poniższego rozwiązania: 1) Część I – Przebudowa drogi gminnej nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie; 2) Część II – Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewid. 974 i 979/1 w miejscowości Różaniec Pierwszy; 3) Część III – Remont drogi gminnej nr 109513L ul. Kosynierów w Tarnogrodzie; 4) Część IV – Remont drogi gminnej nr 113351L ul. Lawendowa w Tarnogrodzie. 3. Zamawiający informuje, że każdy z Wykonawców może złożyć ofertę wg wyboru na jedną lub cztery części objęte niniejszym postępowaniem. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy. 4. Zamawiający oświadcza, że ubiega się o dofinansowanie cz. I i II zamówienia z Funduszu Dróg Samorządowych na 2021 r. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach: 1) w zakresie części I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie w zał. nr 1.1.0 do siwz – opis przedmiotu zamówienia wraz z poniższymi załącznikami: a) projekt budowlany przebudowy drogi wraz z załącznikami, b) dokumentacja badań podłoża gruntowego w zakresie przebudowy drogi, c) projekt stałej organizacji ruchu wraz z załącznikami, d) przedmiar robót wraz z tabelami w zakresie przebudowy drogi, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi, f) projekt budowlany oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie, g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, h) przedmiar robót w zakresie budowy oświetlenia ulicznego. 2) w zakresie części II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewid. 974 i 979/1 w miejscowości Różaniec Pierwszy w zał. nr 1.2.0 do siwz – opis przedmiotu zamówienia wraz z poniższymi załącznikami: a) projekt budowlany wraz z załącznikami, b) projekt stałej organizacji ruch wraz z załącznikami, c) przedmiar robót, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) w zakresie części III zamówienia – Remont drogi gminnej nr 109513L ul. Kosynierów w Tarnogrodzie w zał. nr 1.3.0 do siwz – opis przedmiotu zamówienia wraz z poniższymi załącznikami: a) projekt budowlany wraz z załącznikami, b) przedmiar robót, c) tabela objętości warstwy wyrównawczej, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, e) projekt stałej organizacji ruchu wraz z załącznikami; 4) w zakresie części IV zamówienia – Remont drogi gminnej nr 113351L ul. Lawendowa w Tarnogrodzie w zał. nr 1.4.0 do siwz – opis przedmiotu zamówienia wraz z poniższymi załącznikami: a) projekt budowlany wraz z załącznikami, b) przedmiar robót, c) tabela objętości warstwy wyrównawczej. 6. Szczegółowe zobowiązania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również wzory umów (w zakresie części I zał. nr 8 do siwz, w zakresie części II zał. nr 9 do siwz, w zakresie części III zał. nr 10 do siwz, w zakresie części IV zał. nr 11 do siwz). 7. Zamawiający w zakresie cz. I, II, III i IV zamówienia nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części tego zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w siwz sposób wykonania zamówienia w rozumieniu art. 2 pkt 7) upzp (oferty wariantowej). 9. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 upzp może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10. Udział Podwykonawcy w realizacji przedmiotowego zamówienia nie zwalnia Wykonawcy ze zobowiązań określonych niniejszym postępowaniem. Wszelkie działania, uchybienia lub zaniedbania Podwykonawcy będą traktowane jak działania samego Wykonawcy. 11. Na podstawie art. 36b ust. 1 upzp Zamawiający żąda w formularzu ofertowym wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ogóle w formularzu ofertowym części zamówienia jaką powierzy Podwykonawcy Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez udziału Podwykonawców. 12. Uwaga: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 upzp może unieważnić część I i część II postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert określonym w § 11 ust. 1 pkt 3 siwz do wniesienia wadium w niżej wymienionych kwotach: 1) część I postępowania - w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), 2) część II postępowania - w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 3) część III postępowania – niewymagane, 4) część IV postępowania – niewymagane. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania (zgodnie z § 9 siwz) tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną formą wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b upzp odrzuci ofertę Wykonawcy. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 Dane banku: Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie ul. Partyzantów 9, 23-420 Tarnogród 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: “WADIUM – PRZEBUDOWA ORAZ REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY TARNOGRÓD CZĘŚĆ ……… POSTĘPOWANIA” 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert, tzn. powinno znaleźć się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w § 11 ust. 1 pkt 3) siwz, uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 9. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt 1 zaleca się załączyć do składanej oferty. 10. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych regulowanych upzp należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie niż oferta; 2) jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je złożyć w sposób i terminie określonym w § 11 ust. 1 pkt 1) i 3) siwz tak jak dla oferty; 3) jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić je w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: “WADIUM – PRZEBUDOWA ORAZ REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY TARNOGRÓD CZĘŚĆ ………. POSTĘPOWANIA” Gmina Tarnogród ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród 4) wadium w ten sposób przekazane musi bezwzględnie wpłynąć w terminie i w miejsce określone w § 11 ust. 1 pkt 1) i 3) siwz tak jak dla oferty. 11. Wadium w formie bezgotówkowej winno zawierać co najmniej: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazanie beneficjenta (Gmina Tarnogród ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród); 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie; 6) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 upzp. 12. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta w danej części zamówienia Zamawiający nie wymaga składania w/w oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach