Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2610L Trzciniec – Opole Lubelskie – dr. woj. 824 na odcinku ul. Szkolnej w Opolu Lubelskim dł. 0,519 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
    REGON: 43102961300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2610L Trzciniec – Opole Lubelskie – dr. woj. 824 na odcinku ul. Szkolnej w Opolu Lubelskim dł. 0,519 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2610L Trzciniec – Opole Lubelskie – dr. woj. 824 na odcinku ul. Szkolnej w Opolu Lubelskim dł. 0,519 km” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty pomiarowe w terenie równinnym, - frezowanie nawierzchni asfaltowych. - ścinanie drzew z wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi. b) Poszerzenia - wykopy mechaniczne w gruncie kat.III-IV, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne, -ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa, gr. w-wy 15 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, gr. w-wy 20 cm, -podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P, gr. w-wy 7 cm, -ułożenie siatki przeciwspękaniowej. c) Nawierzchnia - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W, w-wa wiążąca/wyrównawcza, gr. w-wy 6 cm, -skropienie międzywarstwowe, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, gr. w-wy 4 cm. d) Odwodnienie - oczyszczenie przepustu rurowego śr. 100 cm, namuł do 30%, - oczyszczenie rowu, z wyprofilowaniem dna i skarp, gr. Namułu 30 cm, e) Roboty wykończeniowe - wykonanie pobocza drogi , w-wa kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm, szer. 1,00 m, - uzupełnienie gruntem rodzimym poboczy na szer. 0,5 m i gr. 10 cm ,poza kruszywem , f) Inne roboty -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy , stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanymi dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami. Minimalny okres gwarancji – min. 36 miesięcy, licząc od daty wskazanej w protokóle odbioru końcowego Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ) .Wykonawca składając ofertę, akceptuje oświadczenie gwarancyjne, stanowiące załącznik do umowy (załącznik Nr,8) w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.05.2020”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.12.2020r., do godziny 10:30. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1896) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ 2. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 4 do SIWZ 3.Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub mocodawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach