Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2020-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku na potrzeby organizacji i stowarzyszeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku na potrzeby organizacji i stowarzyszeń 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku zgodnie z załącznikiem A do SIWZ – zakres przebudowy. 3. Zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace objęte dokumentacją projektową dla wyodrębnionego graficznie zakresu określonego w załączniku A do SIWZ, w tym: 1) roboty budowlano-montażowe, 2) roboty elektryczne, 3) roboty sanitarne, 4) wymianę stolarki zgodnie z opisem i rysunkami (załączniki B i B1 do SIWZ), 5) wywóz i utylizację materiałów porozbiórkowych, 6) dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, 7) przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik A do SIWZ oraz załączniki B i B1 do SIWZ (opis i rysunki dotyczące wymiany stolarki). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Żłobka nr 2 w Lubsku wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-04 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Karaś w Lubsku
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa i modernizacja przedszkola w Podmoklach Wielkich”
Dodano: 2023-12-01 - Nowoczesna biblioteka w przedwojennej kawiarni - modernizacja biblioteki w Drezdenku
Dodano: 2023-09-25 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Szprotawie
Dodano: 2023-07-31 - Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Małomice
Dodano: 2023-07-14 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żaganiu
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku „G” - Pralni Szpitala Uniwersyteckiego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu (...)
Dodano: 2023-04-13 - Przebudowa obiektów użyteczności publicznej
Dodano: 2023-03-14 - Przebudowa obiektów użyteczności publicznej
Dodano: 2023-02-27