Przetargi.pl
Przebudowa odcinków dróg powiatowych w związku z realizacją zakładu produkcji materiałów budowlanych Wienerberger w Oleśnicy - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 0116T Pacanów-Oleśnica-Grobla dł ok. 12,3 km.

Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Świerczewskiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8642765 , fax. 015 8642211
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
    ul. Świerczewskiego 7 7
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8642765, fax. 015 8642211
    REGON: 83040924100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków dróg powiatowych w związku z realizacją zakładu produkcji materiałów budowlanych Wienerberger w Oleśnicy - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 0116T Pacanów-Oleśnica-Grobla dł ok. 12,3 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 0116T Pacanów - Oleśnica - Grobla dł. ok. 12,3km i obejmuje: - budowę chodników, - poszerzenie, naprawę i wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni, - remont elementów drogi znajdujących się w obszarze opracowania, - odtworzenie istniejących rowów odwadniających, - przebudowa istniejących skrzyżowań, - budowa studni wodościekowych z przykanalikami odprowadzającymi wody do istniejących rowów otwartych, - regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych oraz wlotów skrzyżowań, - regulację wysokościową pobocza materiałem kamiennym o średniej grubości 10cm na odcinkach, na których nie występuje chodnik, a wykonywany jest remont nawierzchni oraz inne konieczne do wykonania prac gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. (CPV): 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 2. Szczegółowy opis poszczególnych etapów jest zawarty w załączniku Nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł ( sześćdziesiąt tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu (budowa/przebudowa drogi) i wartością nie mniejszą niż 3 500 000,00 zł brutto, - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem ( kierownik budowy), posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową będą pozwalać na pełnienie funkcji kierownika robót w specjalności drogowej i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dysponują narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: minimum jedna rozładowarka masy mineralno-bitumicznej, wytwórnia mas bitumicznych o wydajności 100 t/h, minimum jeden walec stalowy i jeden ogumiony, środki transportowe, minimum jedna koparko-ładowarka oraz jedna równiarka c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości min. 1000000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach lub dokumentach. Wymagania dodatkowe Wykonawca udzieli min. 3 letniej gwarancji i rękojmi od odbioru końcowego na roboty objęte niniejszym zamówieniem. Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt. XI ppkt a, c SIWZ, a ich potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w SIWZ: 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy -załącznik Nr 3 do SIWZ, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do SIWZ, e. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z osób innych podmiotów należy do załącznika Nr 6. Wykaz osób i podmiotów dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, f. dokumenty, stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, g. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z narzędzi i urządzeń innych podmiotów należy do załącznika Nr 7. Wykaz narzędzi i urządzeń dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o ich udostępnieniu do wykonania zamówienia, h. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości min. 1000000,00 zł. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia 2. Formularz oferty wg załącznika Nr 2 do SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym, 3. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 6. Dowód wniesienia wadium. dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. XII ppkt 1b, c, d, e, f, g, h, ppkt 4 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt XII ppkt 1a, 2,3,5,6 SIWZ Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XII ppkt 1: 1) lit. b, c, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem, podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszowski.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach