Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. Okrzei 49B
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 386 38 93 , fax. 0-41 386 38 93
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
ul. Okrzei 49B 49B
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 386 38 93, fax. 0-41 386 38 93
REGON: 29114491100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.enetia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie zasiłków,a także innych świadczeń ze środków publicznych dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie na terenie wskazanych miejscowości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie zasiłków,a także innych świadczeń ze środków publicznych dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie na terenie wskazanych miejscowości: Zadanie A-Jędrzejów-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu miasta i gminy Jędrzejów, Zadanie B-Małogoszcz-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu miasta i gminy Małogoszcz, Zadanie C-Sędziszów- dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu miasta i gminy Sędziszów, Zadanie D-Wodzisław-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Wodzisław, Zadanie E-Słupia Jędrzejowska-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Słupia Jędrzejowska, Zadanie F-Sobków-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Sobków, Zadanie G-Imielno-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Imielno, Zadanie H-Oksa-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Oksa, Zadanie I-Nagłowice-dla bezrobotnych oraz innych uprawnionych osób z terenu gminy Nagłowice. Wypłaty zasiłków i innych świadczeń powinny się odbywać w miejscowościach, w których mają swoje siedziby poszczególne gminy, w warunkach lokalowych gwarantujących dobrą obsługę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy działają na podstawie innych rejestrów niż wpis do ewidencji działalności gospodarczej, a także : -są bankiem w rozumieniu ustawy Prawo Bankowe lub inną instytucją finansującą , o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.01.2000r w sprawie szczegółowych zasad finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi ( Dz.U.Nr.3 z 2000roku poz.41 z późn. zmianami), -spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp, -zapewnią realizację wypłat dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób w miejscowościach wskazanych w punkcie 3 SIWZ w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00, -zaakceptują załączony do SIWZ projekt umowy oraz Regulamin wypłat( załącznik nr 3 do SIWZ ), -złożą kompletną ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w SIWZ, z uwzględnieniem maksymalnego progu prowizji 0,8 % zapisanego w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.01.2000r w sprawie szczegółowych zasad finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi( Dz.U.Nr.3 z 2000roku poz.41 z późn. zmianami), w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na druku ZP-14 spełnia/nie spełnia z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 16 października 2008r( Dz.U.Nr 188 poz 1154).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy-załącznik nr 1 do SIWZ-z wypełnioną częścią dotyczącą zadania ,o które ubiega się Wykonawca, -wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 2 do SIWZ, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru np. KRS,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunkiem złożenia ważnej oferty jest zaakceptowanie istotnych warunków projektu umowy oraz regulaminu wypłat poprzez zaparafowanie ich poszczególnych stron - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.enetia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LEASING OPERACYJNY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU VAN
Dodano: 2016-06-29 - Udzielenie pożyczki na spłatę wierzytelności
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie pożyczki na spłatę wierzytelności
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 30.000 euro na bankową obsługę budżetu Powiatu Pińczowskiego
Dodano: 2015-12-31 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 3 300 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2015-12-08 - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 30.000 euro
Dodano: 2015-11-23 - Usługi ubezpieczenia pojazdów samochodowych w latach 2016-2018 r.
Dodano: 2015-11-23 - Usługa finansowa polegająca na przekazywaniu wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na indywidualne rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców za pośrednictwem systemu bankowości internetowej
Dodano: 2015-11-19 - Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Morawica
Dodano: 2015-10-01 - USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI / KREDYTU DLA ZOZ W PIŃCZOWIE W WYSOKOŚCI 450 000,00 ZŁOTYCH. NR SPRAWY : ZOZ/ZP/9/09/2015
Dodano: 2015-09-17