Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY SZPITALNEJ W BIAŁOGARDZIE

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ODCINKA ULICY SZPITALNEJ W BIAŁOGARDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka ulicy Szpitalnej w Białogardzie o długości około 200 m o nawierzchni z płyt drogowych w tym:-roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi,-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,-wykonanie warstwy odcinającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 15 cm,-wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych o grubości 10 cm,-wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm,-wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych 300 x 150 o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem,-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (zabruki),-wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm,-wykonanie ław pod krawężniki betonowe z oporem,-regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,-regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:-oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót i uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu umowy,-wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu,-wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dodatkowe wymogi:-Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. -W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia, do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.-Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia 22.05.2014 r. w wysokości: 4.000,00 PLN. 2. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją WADIUM W POSTĘPOWANIU NR IZP.2711.4.2014. 5. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji-poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach