Przetargi.pl
Przebudowa odcinka ulicy Hrabiego Potockiego w Dulowej ( ETAP I ).

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227, , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Józefa Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, , fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka ulicy Hrabiego Potockiego w Dulowej ( ETAP I ).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi o zmiennej szerokości jezdni 3,5 m – 5,0 m. na odcinku długości 0,297 km. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (1207,75 m2) na dwuwarstwowej podbudowie tłuczniowej wraz z wykonaniem koniecznych robót ziemnych w zakresie korytowania oraz robót towarzyszących. UWAGA: Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu gruzu z prac rozbiórkowych oraz nadmiaru ziemi z korytowania - w miejsce przez siebie wyznaczone. W związku z powyższym w cenie ofertowej winien uwzględnić wszystkie koszty w tym związane ( w tym koszt utylizacji). Obowiązkiem Wykonawcy będzie oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, co również należy uwzględnić w oferowanej cenie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wycenę przedmiotu zamówienia należy sporządzić w oparciu o załączony do SiWZ przedmiar robót oraz STWiOR. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu robót. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji. Przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e ) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23, albo informacje, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14a, pok. nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach