Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi gminnej wraz z odwodnieniem w m. Warcino

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi gminnej wraz z odwodnieniem w m. Warcino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem przetargu jest budowa ciągu pieszo jezdnego o jezdni dwupasmowej szerokości 5,0 m i szerokości pasów ruchu 2x 2,5 m. długość odcinka 207,00 m. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: 1) Nawierzchnia ciągu pieszo- jezdnego 8 cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowalnej 5 cm- warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1:4 20 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm- podsypka z piasku Razem grubość konstrukcji nawierzchni: 43 cm 2) Zjazdy 8 cm- warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowalnej, kolor grafitowy 5 cm- warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1:4 20 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm- warstwa podsypki z pisku Razem grubość konstrukcji nawierzchni: 43 cm. Ograniczeniem nawierzchni ciągu pieszo- jezdnego będzie krawężnik betonowy o wym. 15x 30 x 100 cm typu ulicznego i 15 x 22 x 100 cm typu najazdowego ustawiony na 5 cm podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem, beton C12/15. Ławę należy wykonać łącznie pod ściek. Ścieki należy wykonać obustronnie o szerokości 20 cm z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej. Obramowanie zjazdów na granicy wjazdów do działek ( linia bram) i przez teren zielony należy wykonać obrzeżem betonowym o wym. 8 x 30 cm ustawionym na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 i ławie betonowej z oporem. 3) Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni z wód powierzchniowych należy wykonać spadkami podłużnymi i poprzecznymi w kierunku ścieków przykrawężnikowych i do projektowanych wpustów deszczowych. Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać obustronnie o szerokości 20 cm, w ściekach należy umieścić wpusty deszczowe i obramować kostką. W ramach budowy drogi należy wykonać renowację ( odtworzenie) rowu przydrożnego o łącznej długości 50,o m po obu stronach istniejącej asfaltowej gminnej drodze. 4)Roboty ziemne i zieleń Roboty ziemne należy wykonać mechanicznie i ręcznie z wywozem nadmiaru uropku z wykopów na odkład w miejsce wskazane przez Inwestora. Ręcznie należy wykonać roboty wykończeniowe, tj. plantowanie poboczy, skarp i terenów zielonych w pasach drogowych. W liniach rozgraniczających pasa drogowego objętego zakresem robót występują zadrzewienia, które przewidziane są do wycinki. Przycinki pielęgnacyjnej będą wymagały krzewy ( samosiejki). Pasy zieleni, które powstaną pomiędzy jezdnią, a cokołami ogrodzeń działek budowlanych należy urządzić jako trawniki. Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania: - nawierzchnia ciągu pieszo- jezdnego i zjazdów: 1.193,00 m? - zieleń, skarpy, trawniki: 1.190,00 m? 2.Szczegółowy zakres robót - dokumentacja projektowa- zał. nr 10 do SIWZ, przedmiar robót, załącznik nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna- zał. nr 11 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2006 r. nr 158 poz. 1118 ze zm.). 4.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z umową lub obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 5.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania. 7. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne, ponieważ zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej opisanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3Wykonawca może wnieść wadium w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce o Kępice na konto Nr 10931510430040376820000030 z dopiskiem -przetarg nieograniczony - Przebudowa odcinka drogi gminnej wraz z odwodnieniem w m. Warcino 4 Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 11.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Kępicach, 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6 (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach