GMINA KŁOBUCK ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343100150 , fax. 343172661
- Data zamieszczenia: 2022-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KŁOBUCK
ul. 11 Listopada 6
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343100150, fax. 343172661
REGON: 151398273 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Adama Mickiewicza oraz odcinka ul. Ogrodowej w Kłobucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. Adama Mickiewicza:Droga gminna nr 470085S ul. Adama Mickiewicza zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 3827/2, 3951, 3804, 3872/4, 3958 w obrębie geodezyjnym Kłobuck, których właścicielem jest Gmina Kłobuck oraz na działce nr ewid. 3826/2 obręb Kłobuck będącej własnością Skarbu Państwa. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni drogi, wymianie podbudowy, krawężników oraz kostki brukowej i położeniu nowej nawierzchni bitumicznej wraz z regulacją urządzeń poziomych oraz oznakowaniu poziomym jezdni. 2. Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. Ogrodowej: Droga gminna nr 470086S ul. Ogrodowej zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 3804, 3824, 3958, 3932/5, 3932/3, 3931/3, 3930/6, 3928/2, 3927/2, 3923/1, 3925/2 w obrębie geodezyjnym Kłobuck, której właścicielem jest Gmina Kłobuck. Remont drogi gminnej obejmuje również skrzyżowania z drogami nr: 470156S ul. Kwiatową, 470152 ul. Polną i 470085 ul. Mickiewicza. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na sfrezowaniu nawierzchni asfaltowej, wymianie podbudowy, wymianie części krawężników oraz ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak i obowiązki Wykonawcy zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobuckunr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004 z dopiskiem:„Wadium – przebudowa ul. Mickiewicza i Ogrodowej w Kłobucku”.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14 ustawy.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, to powinno być ono dołączone w formie oryginału do oferty.6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w SWZ.7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 98 ust. 2 - 5 ustawy.8. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Za minimalny poziom zdolności w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:a) w zakresie spełnienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j. z dnia 2021.12.20) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania w zakresie wymaganym do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 t.j. z dnia 2021.09.08).b) w zakresie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonania zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowego ukończenia jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa ulicy Hallera w Mieście Imielin w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Dodano: 2024-04-17 - „Przebudowa ulicy Musioła w Pszczynie”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap II
Dodano: 2024-04-01 - „Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.” (postępowanie drugie)
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap I
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu.
Dodano: 2024-03-19 - REMONT DROGI GMINNEJ UL. SOBIESKIEGO W KALETACH
Dodano: 2024-03-11 - POPRAWA JAKOŚCI DRÓG NA TERENIE MIASTA KALETY
Dodano: 2024-02-27 - PRZEBUDOWA CENTRUM MIASTA, UTWORZENIE NOWEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ - II ETAP
Dodano: 2024-02-22 - REMONT DROGI GMINNEJ UL. WOLNOŚCI W KALETACH - III ETAP
Dodano: 2024-02-09