Przetargi.pl
„Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862763161 , fax. 862763160
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18-312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862763161, fax. 862763160
    REGON: 450670284
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”. W ramach zadania należy zrealizować w formule projektuj i buduj:a) przebudowę budynku hali sportowej, w tym:- przebudowę istniejącej strefy wejściowej do hali sportowej polegającą na zmianie geometrii i lokalizacji rampy dla osób niepełnosprawnych;- budowę zadaszenia nad istniejącym ciągiem pieszym prowadzącym do łącznika hali;- budowę elementów infrastruktury technicznej i niezbędnego uzbrojenia;- roboty budowlane polegające na wykonaniu wejścia do istniejącego łącznika hali sportowej;- przebudowę budynku hali sportowej, w tym: termomodernizację elewacji; wymianę stolarki okiennej; wymianę orynnowania i rur spustowych; aranżację wnętrza sali gimnastycznej; przebudowę istniejących węzłów sanitarnych szatni z umywalniami; wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i instalacji elektrycznej w hali sportowej i w węzłach sanitarnych; wydzielenia pomieszczenia z części antresoli (balkonu) hali sportowej poprzez szklaną zabudową w profilach aluminiowych;b) przebudowę boiska nr 1, w tym:- przebudowę boiska uwzględniającą poszerzenie płyty boiska do wymiarów min 95 m x 55 m z wymianą istniejącej naturalnej nawierzchni z trawy na trawę syntetyczną 50-60mm (atest FIFA - trawa europejska); - rozbiórkę części istniejącej bieżni, budowę bieżni o nawierzchni tartanowej na odcinku poszerzenia płyty boiska, wymianę nawierzchni na pozostałym odcinku bieżni; - montaż zadaszonych wiat z ławkami dla zawodników rezerwowych wraz z likwidacją części istniejącej skarpy w celu dostosowania terenu do montażu ławek;c) przebudowę boiska nr 2, w tym:- wymianę istniejącej nawierzchni boiska na tartanową nawierzchnię sportową wraz z warstwami podbudowy oraz zastąpienie istniejących obszarów zielonych przy boisku nawierzchnią tartanową,- wymianę istniejącego wygrodzenia boiska z siatki stalowej na siatkę z polipropylenu.2) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym nr 10 do SWZ. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w PFU.3) Jeśli PFU wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. 4) Zagospodarowanie materiału z rozbiórek należy do wykonawcy. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu.5) Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca na własny koszt.6) Wykonawca wykona na własny koszt wszelkie niezbędne badania i próby oraz przekaże Zamawiającemu dokumenty m.in.: inwentaryzację powykonawczą, dokumentację powykonawczą.7) Okres gwarancji: zamawiający żąda minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji, nie dłuższego niż 84 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.9) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.11) Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane z udziałem dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o przyznaną Promesę Inwestycyjną, zgodnie z regulaminem tego programu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach