Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogowych Osiedla Pawełki - etap II

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogowych Osiedla Pawełki - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa: 1)ul. Królowej Katarzyny Jagiellonki (odcinek od skrzyżowania z ul. Królowej Marysieńki do skrzyżowania z ul. Pawełki - 267,07 m). Przekroje normalne: W ciągu ulicy zaprojektowano następujący przekrój normalny: przekrój poprzeczny - uliczny,szerokość jezdni - 6,00 m,szerokość chodników - 2,00 m - chodniki obustronne przyległe do jezdni, wjazdy zgodnie z dokumentacją, spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy), Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 20 cm, Roboty towarzyszące: montaż elementów bezpieczeństwa, założenie zieleni drogowej, regulacja infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej będącej w pasach dróg. Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem. 2)ul. Królowej Marysieńki (odcinek od skrzyżowania z ul. Pawełki do działki oznaczonej numerem geodezyjnym 436/1 - dł. 155,38 m). Przekroje normalne: w ciągu ulicy zaprojektowano następujące przekroje normalne: - km 0+003,00 - 0+155,38 -przekrój poprzeczny - uliczny, szerokość jezdni - 6,00 m, szerokość chodników - 2,00 m - chodniki obustronne przyległe do jezdni, wjazdy zgodnie z dokumentacją, spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy), Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 6 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub.15 cm, warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa grub. 15 cm. Roboty towarzyszące: montaż elementów bezpieczeństwa, założenie zieleni drogowej, regulacja infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej będącej w pasach dróg. Nawierzchnię jezdni po stronie przyległych chodników należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem. Zakończenie jezdni na końcowym odcinku ograniczyć krawężnikiem. 3)ul. Pawełki W0-W2 na odcinku za skrzyżowaniem z ul. Królowej Marysieńki (km roboczy 0+000) koniec na odcinku w km roboczym 0+075. Przekroje normalne: w ciągu ulicy zaprojektowano następujący przekrój normalny: przekrój poprzeczny - uliczny, szerokość jezdni - 6,00 m, szerokość chodników - 2,00 m - chodniki obustronne przyległe do jezdni, wjazdy zgodnie z dokumentacją, spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy). Konstrukcja nawierzchni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 - grub. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub.20 cm. Roboty towarzyszące: montaż elementów bezpieczeństwa, założenie zieleni drogowej, regulacja infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej będącej w pasach dróg. Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem. Zakończenie jezdni na końcowym odcinku ograniczyć krawężnikiem najazdowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Dokumentacja na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia opracowana jest przez Firmę: Przedsiębiorstwo Projektowo - Inwestycyjne DOMINO Waldemar Paprocki, Krzysztof Zwornicki, ul. Al. Legionów 131, 18-400 Łomża. Stanowi ona załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 16.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 Urzędu Miejskiego w Szczuczynie. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt. 1 ppkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 6.Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczuczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach