Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5663121 , fax. 87 5663121
- Data zamieszczenia: 2014-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
ul. Kościuszki 71 71
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 5663121, fax. 87 5663121
REGON: 79019271400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń elektronicznych i wyposażenia na potrzeby projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych i wyposażenia w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki. 2. Zamówienie odejmuje dostawę urządzeń elektronicznych i wyposażenia. Składa się 4 zadań (części): 1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 2) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 3) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-5 do SIWZ - Formularzach cenowych. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 5. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 9. Dostawa wyposażenia: 1) Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i kserokopiarek do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 2) Część 5- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, kserokopiarki i tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 3) Część 16- dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak nastąpi w jednej dostawie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 11. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 12. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. dostawy - kody CPV: Kody CPV 30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające 30213100-6 Komputery przenośne 30213200-7 Komputer biurkowy 30232110-8 Drukarki laserowe 30233152-1 Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32324600-6 Telewizory cyfrowe 33141623-3 Zestawy pierwszej pomocy 38652100-1 Projektory 38653400-1 Ekrany projekcyjne 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego 48624000-7 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium. Wadium nie pobiera się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia przenośnego typu tablet na potrzeby organizowanego Szóstego Łomżyńskiego Konkursu Matematycznego
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa urządzenia przenośnego typu tablet na potrzeby organizowanego Szóstego Łomżyńskiego Konkursu Matematycznego
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby czwartej edycji Łomżyńskiego Konkursu Matematycznego 2014 organizowanego przez Instytut Informatyki i Automatyki PWSIiP w Łomży
Dodano: 2014-05-21 - Dostawa 3 szt. tabletów na nagrody laureatom konkursu ekologicznego
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa 6 szt. tabletów na nagrody laureatom konkursu ekologicznego
Dodano: 2013-05-10 - Dostawa 4 szt. tabletów na nagrody laureatom Konkursu zbiórki surowców wtórnych oraz zużytych baterii
Dodano: 2012-05-15 - Dostawa 4 tabletów dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (cz. II dostawy sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku ).
Dodano: 2011-12-15