Przetargi.pl
Zorganizowanie II wyjazdu studyjnego grupy polskiej w ramach projektu Supraśl - Polskie okno na Szwajcarię

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 05065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie II wyjazdu studyjnego grupy polskiej w ramach projektu Supraśl - Polskie okno na Szwajcarię
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja II wizyty studyjnej przedstawicieli gminy Supraśl w Balsthal w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Partnerskiego Supraśl - Polskie Okno na Szwajcarię (w tym organizacja przelotu, przejazdu, zakwaterowania, wyżywienia, wyjazdów towarzyszących) którego głównym Wnioskodawcą jest Gmina Supraśl. a) Miejsce docelowe : Miasto Balsthal i okolice b) Termin wizyty: 15 - 18.05.2014 c) Liczba uczestników: 11 osób d) Zakwaterowanie 9 uczestników w hotelu w Balsthal: 1 pokój 3 osobowy, 2 pokoje dwuosobowe, 2 pokoje jednoosobowe. Pokoje w standardzie min. 3* z pełnym węzłem sanitarnym. Dwie osoby z delegacji zostaną zakwaterowane we własnym zakresie. Miejsce noclegu powinno zostać ustalone z rezydentem szwajcarskim Hugo Meyerem (doris.meyer@ggs.ch). e) Transport - zapewnienie 11 osobom przelotu samolotem klasą ekonomiczną z Warszawy do Zurychu (Szwajcaria) w dni 15.05.2014 - wylot w godzinach porannych oraz z Zurychu do Warszawy w dniu 18.05.2014r. wylot w godzinach wieczornych. Każdy z pasażerów będzie miał podstawowy bagaż podróżny. Wykonawca powinien zapewnić także dojazd busem z Supraśla do Warszawy w dniu 15.05.2014 oraz z Warszawy do Supraśla w dniu 18.05.2014r. Godziny podstawienia zostaną dostosowane do wylotu i przylotu delegacji, nie dłużej jednak niż 1h od przylotu i dowóz na lotnisko na co najmniej 2 h przed planowanym wylotem z Warszawy. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić transport autobusem/busem z Zurychu (lotnisko) do Balsthal w dniu 15.05.2014r. - do wskazanego przez rezydenta hotelu oraz z Balsthal do Zurychu (lotnisko) w dnu 18.05.2014r. f) Wykonawca powinien zapewnić środek transportu - autobus na min. 20 osób do zorganizowanych wyjazdów zgodnie z programem wizyty studyjnej w Balsthal. W sumie ilość kilometrów licząc drogę dojazdu z Balsthal do Zurychu, z Zurychu do Balsthal i odległości podczas wyjazdów do Solury i w Alpy wyniesie maksymalnie 1 000 km. Autobus/bus powinien być dostępny w terminach ustalonych z Zamawiającym i rezydentem szwajcarskim. g) Wykonawca zapewni każdego dnia pełne wyżywienie w postaci śniadania, lunchu i obiadokolacji w miejscach wskazanych w przygotowanym programie wyjazdu, po wcześniejszych uzgodnieniach z rezydentem szwajcarskim. Kwestia organizacji obiadów, miejsc - restauracji, propozycji menu - powinna zostać ustalona przed złożeniem oferty z rezydentem szwajcarskim - Hugo Meyer: adres e-mail: doris.meyer@ggs.ch. h) Ubezpieczenie: Oferent zabezpiecza koszty polisy leczenia za granicą do wysokości 25.000 Euro na każdego z 11 uczestników wyjazdu oraz ubezpieczenie na czas przejazdu NNW. i) Zamawiający ma obowiązek zapewnić opiekę rezydenta w Szwajcarii podczas wizyty w Balsthal w osobie Pana Hugo Meyera. Wykonawca w swojej ofercie powinien uwzględnić koszty wynagrodzenia/honorarium dla wskazanego rezydenta, po wcześniejszym ustaleniu tegoż wynagrodzenia bezpośrednio z rezydentem (adres kontaktowy - doris.meyer@ggs.ch). Podana przez oferenta cena musi zawierać wszelkie koszty przejazdu w tym: wymagane opłaty drogowe, koszty paliwa, koszty parkingów, ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiące sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 103, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.04.2014 r., do godz. 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach