Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 374, ul. Lubińska i ul. Kuziennicza w Jaworze, wraz z budową chodników i odwodnienia na odcinku od km 0+000 do km 0+372,49

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 290 100 , fax. 767 290 160
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 767 290 100, fax. 767 290 160
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-jawor.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 374, ul. Lubińska i ul. Kuziennicza w Jaworze, wraz z budową chodników i odwodnienia na odcinku od km 0+000 do km 0+372,49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa I etapu nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 374, ul. Lubińska i ul. Kuziennicza w Jaworze w km 0+000 do 0+372,49, wraz z budową chodników i odwodnienia w ramach docelowej przebudowy od skrzyżowania z DK 3 do skrzyżowania z ul. Słowackiego w Jaworze (dz. nr 64/2 i 138. Obręb nr 4 Ogrody) na odcinku od km 0+000 do km 0+650. Niniejszy przetarg dotyczy wyłącznie odcinka inwestycji w km 0+000 – 0+372,49. Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu inwestycji zlokalizowanej na terenie miasta Jawor, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 374, w obrębie ul. Lubińskiej i ul. Kuzienniczej, docelowo od skrzyżowania z drogą krajową nr 3 - ul. Narutowicza (bez skrzyżowania), do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2176D - ul. Słowackiego (bez skrzyżowania). Projektowana ulica leży na działkach nr: 64/2 Ark. 3 Obręb 0004 Ogrody, oraz dz. nr 138 Ark. 4 obręb 0004 Ogrody, Jawor. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje: Roboty przygotowawcze, wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, Roboty rozbiórkowe, w tym frezowanie warstwy ścieralnej, Roboty ziemne, Budowa kanalizacji deszczowej, Budowa chodników, Budowa ścieżki rowerowej, Budowa zjazdów, Wykonanie wzmocnienia nawierzchni, Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z docelową organizacją ruchu. Roboty porządkowe. Projekt zakłada wykonanie nakładki bitumicznej w celu wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni, oraz wykonania poszerzeń pasów ruchu w celu uzyskania minimalnej szerokości dla drogi kasy „G”. Dla przedmiotowego odcinka drogi wojewódzkiej zaprojektowano przekrój uliczny z krawężnikami typu ciężkiego 20x30cm. W ramach docelowego zadania zaprojektowano również chodniki z betonowej kostki brukowej umożliwiające bezpieczną komunikację pieszą na odcinku od skrzyżowania z ul. Narutowicza do skrzyżowania z ul. Słowackiego, oraz ścieżkę rowerową o nawierzchni bitumicznej umożliwiającą komunikację rowerową ul. Słowackiego z ul. Lubińską. W związku z budową chodników i ścieżki rowerowej zlikwidowano odcinek rowu przydrożnego, a odwodnienie drogi zapewniono poprzez nowoprojektowaną kanalizację deszczową. Przewiduje się również zabezpieczenie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym zgodnie z warunkami i uzgodnieniami wydanymi przez gestorów sieci. Projekt nie zakłada wycinki drzew. Prace w zieleni związane z założeniami trawników na odcinkach pasów zieleni pomiędzy jezdnią, a chodnikiem. Dodatkowo przewiduje się odtworzenie zieleni zniszczonej podczas prowadzenia prac. Pasy zieleni obsiane atestowaną mieszanką traw. Z uwagi na fakt, że odbiornikiem istniejącej kanalizacji deszczowej jest sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowana w ul. Kuzienniczej, co jest niezgodne z obowiązującymi przepisami projekt zakłada likwidację sieci kanalizacji deszczowej i budowę nowej obsługującej cały przebudowywany odcinek drogi wojewódzkiej. Z uwagi na fakt podzielenia docelowej inwestycji na dwa etapy, do niniejszego przetargu załączono również elementy dokumentacji docelowej w zakresie projektów wykonawczych budowlanych, branżowych i specyfikacji technicznej dla całej inwestycji. Docelową inwestycję podzielono na etapy: • Etap I obejmuje obszar km 0+000 – 0+372,49, (przedmiot obecnego przetargu) • Etap II obejmuje obszar km 0+372,49 – 0+590,49 (wyłączony z obecnego przetargu) 2. Standardy Rozwiązań Materiałowych. 1) Materiały do wbudowania powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, oraz posiadać znak B lub CE potwierdzony świadectwem producenta lub deklaracją właściwości użytkowych z obowiązującymi przepisami, krajowymi ocenami technicznymi oraz innymi dokumentami dopuszczającymi wyrób do stosowania w budownictwie. 2) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, technologii, Zamawiający wymaga, aby traktować takie rozwiązania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, technologii równoważnych po uzgodnieniu z Zamawiającym i Projektantem. Równoważność polega na zastosowaniu materiałów lub rozwiązań o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Zamawiający nie dopuszcza samowolnej zmiany materiałów na etapie przygotowania i złożenia oferty. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących roboty ziemne koparką w trakcie realizacji zamówienia. W umowie określono: sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr 79 1600 1462 0006 2052 0597 3150
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy takie zobowiązanie ma zastosowanie w postępowaniu (Załącznik nr 7 do SIWZ), 4) Oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę (składane po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 8 do SIWZ), 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SIWZ, składane bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach