Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Sadków oraz modernizacja nawierzchni ulicy w gminie Jedlnia-Letnisko

Wójt Gminy Jedlnia Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26630 Jedlnia-Letnisko, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 848 470 , fax. 048 3848470 w. 222
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko
    ul. Radomska 43
    26630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 483 848 470, fax. 048 3848470 w. 222
    REGON: 5374808596759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl (Strona Główna > Ogłoszenia >Przetargi i zamówienia)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Sadków oraz modernizacja nawierzchni ulicy w gminie Jedlnia-Letnisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Przedmiotem tej części inwestycji jest utwardzenie nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Sadków gmina Jedlnia-Letnisko. Projektowana droga przebiega od końca istniejącej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego do ostatnich zabudowań m. Sadków w kierunku wschodnim, przez tereny o zabudowie niskiej jednorodzinnej i gospodarczej m. Sadków, łąki, pola uprawne, po istniejącym śladzie drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego. Projektowana przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej zlokalizowane jest na działkach o nr ew. gruntu 134, 328. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: • Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla KR1 gr. 5cm - 1700m2 • Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1776 m2 • Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 8cm pod konstrukcje jezdni - 1776 m2 • Oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa emulsja asfaltowa w ilości 0,5-0,7 kg/m2 - 1776 m2 • Wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr 10cm - 650m2 • Regulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego - (zasów wodociągowych - 5szt. i studni kanalizacyjnych - 11 szt.) CZĘŚĆ II 1. Groszowice, dz. 360/2, długość ok. 100m; szerokość 3,50m; pow. 350,00m2 zakres prac: - wykorytowanie istniejącej nawierzchni, - nawiezienie kruszywa frakcji 0-63mm (warstwa o grubości 10cm) - nawiezienie kruszywa frakcji 0-31,5mm (warstwa o grubości 5cm) - rozłożenie kruszywa, wyprofilowanie oraz uwałowanie Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający całkowity zakres prac dla części drugiej tego postępowania stanowi załącznik nr 5b do SIWZ. Przy wyliczaniu ceny należy przedstawić cenę ofertową brutto za 1m2 utwardzenia drogi z uwzględnieniem regulacji zasuw wodociągowych i studzienek kanalizacyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje także: - doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek itp./ - obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze + nośnik elektroniczny np. CD. - projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, odtworzenie dróg i ogrodzeń- jeśli wystąpią w tym etapie - uzyskanie decyzji na zajęcie pasów drogowych i poniesienie kosztów z tego tytułu, - oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji, a mających wpływ na cenę ofertową (ryczałtową) przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I: w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Dla części II: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na część II. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Oddział w Jedlni-Letnisko Nr 90 9141 0005 0117 0107 2000 0030 Tytułem: Wadium na część I w post. Nr RIGP 271.15.2017 Ze względów księgowych w postępowaniach podzielonych na części uprasza się nie o sumowanie wadiów, a o wpłacanie wadium oddzielnymi przelewami. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: -gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, -okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: -poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych -poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach