Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg
- Adres: 05240 Tłuszcz, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 573 016 , fax. 297 573 016
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
ul. Warszawska 10
05240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
tel. 297 573 016, fax. 297 573 016
REGON: 55066816600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór partnera prywatnego dla przedsięwzięcia pn. Budowa budynku użyteczności publicznej w Jasienicy, Gmina Tłuszcz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór partnera prywatnego dla Przedsięwzięcia, któremu nadano nazwę: „Budowa budynku użyteczności publicznej w Jasienicy, Gmina Tłuszcz". Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa budynku użyteczności publicznej w Jasienicy w gminie Tłuszcz o funkcji kulturalno – oświatowej i ochrony zdrowia. Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku z biblioteką i czytelnią, salą świetlicową, gabinetami lekarskimi, rejestracją i punktem aptecznym, budowę śmietnika na odpady stałe, zbiornika bezodpływowego (szamba) na nieczystości płynne, parkingów, chodników, kotłowni gazowej oraz rozbiórkę istniejących dwóch budynków i estrady. Zakres inwestycji obejmuje również uzbrojenie terenu w instalacje zewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczną i gazową. W ramach Przedsięwzięcia obowiązkiem wykonawcy (partnera prywatnego) będzie sfinansowanie i budowa obiektu użyteczności publicznej wraz z jego wyposażeniem, jak również utrzymanie techniczne obiektu, w tym ewentualnie zagwarantowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej na określonym poziomie, przez pozostały okres obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym. Podmiot publiczny dopuszcza wariant realizacji Przedsięwzięcia, w którym partner prywatny będzie zarządzał częścią budynku oraz będzie miał prawo do jej eksploatacji, w tym pobierania pożytków. Przedsięwzięcie zostanie zrealizowane na podstawie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 696 z późn. zm.). Opis potrzeb i wymagań zamawiających w odniesieniu do Przedsięwzięcia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia. Ostateczny zakres rzeczowy zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie dialogu konkurencyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego. Uwaga! W przypadku ustanowienia pełnomocnika, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z wymaganymi informacjami potwierdzającymi rzeczywisty dostęp do tych zasobów (jeśli dotyczy). 4) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający przed zawarciem umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym będzie żądał od tych wykonawców umowy regulującej ich współpracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ekspertyzy techn. oraz oceny możliwości remontu (...) ramach zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa Przedszkola z Od. Integr.nr 65 "Tarchominek" przy ul. Pancera 3”
Dodano: 2022-07-12 - Wykonanie audytu - analizy i oceny stanu technicznego nieruchomości zabudowanej budynkami biurowymi, rozumianych jako techniczny i środowiskowy due diligence
Dodano: 2021-01-21 - Wykonanie audytu - analizy i oceny stanu technicznego nieruchomości zabudowanej budynkami biurowymi, rozumianych jako techniczny i środowiskowy due diligence
Dodano: 2020-12-17 - Wykonanie audytu - analizy i oceny stanu technicznego nieruchomości zabudowanej budynkami biurowymi, rozumianych jako techniczny i środowiskowy due diligence
Dodano: 2020-12-07 - Opracowanie ekspertyzy technicznej muru oporowego pomiędzy nieruchomościami Polna 24, Polna 30 i Polna 30A tj. teren między działką nr ew. 18, a działkami nr ew. 22 i 23 z obrębu 5-05-10 w Warszawie
Dodano: 2020-09-03 - Opracowanie ekspertyzy technicznej wraz z inwentaryzacją (w formie opisowej i graficznej) instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji chłodniczej i klimatyzacji znajdującej się na dachu budynku użytkowego przy ulicy Żurawiej 16,18 i 20 w Warszawie
Dodano: 2020-05-08 - Opracowanie ekspertyzy technicznej wraz z inwentaryzacją (w formie opisowej i graficznej) instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji chłodniczej i klimatyzacji znajdującej się na dachu budynku użytkowego przy ulicy Żurawiej 16,18 i 20 w Warszawie
Dodano: 2020-03-20 - Opracowanie ekspertyzy technicznej wraz z inwentaryzacją (w formie opisowej i graficznej) instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji chłodniczej i klimatyzacji znajdującej się na dachu budynku użytkowego przy ulicy Żurawiej 16,18 i 20 w Warszawie
Dodano: 2020-03-05 - Przedmiotem umowy jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla Projektu Nr POIS.02.01.00-00-0024/18 pn.: „Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie miasta Sochaczew”.
Dodano: 2020-01-14 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Nr POIS.02.01.00-00-0024/18 pn.: „Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie miasta Sochaczew”.
Dodano: 2019-11-22