Gmina Zbuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 08-106 Zbuczyn, Jana Pawła II 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbuczyn
Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
REGON: 711582670 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna”.Planowane roboty budowlane polegać będą na budowie chodnika na odcinku 526 mb i szerokościw świetle 180 cm wraz ze zjazdami do posesji ok. 210 m2 (19 zjazdów) wzdłuż północnej krawędzi jezdni przy istniejącym krawężniku (pozostaje bez zmian) w pasie drogi gminnej (działka o nr ewid. geod. 448) w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna.Zakres planowanych robót do wykonania:- roboty pomiarowe,- całkowita rozbiórka istniejących utwardzonych betonową kostką brukową zjazdów o łącznej powierzchni ok. 75m2 z posegregowaniem i przekazaniem materiałów z rozbiórki właścicielom nieruchomości przyległych,- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego,- ustawienie od zewnętrznej strony chodnika obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm szarych w ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 (min. 0,06m3/mb) w tym miejscowe (40mb) wykonanie oporu skarpy z obrzeży ustawionych pionowo w ławie z betonu C8/10.- wykonanie warstwy odsączające z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu – chodnik i zjazdy,- wykonanie podbudowy betonowej z betonu 7,5MPa grubości 10 cm po zagęszczeniu – chodnik,- wykonanie podbudowy betonowej z betonu C8/10 grubości 20 cm po zagęszczeniu – zjazdy,- wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland gr. 8 cm w kolorze szarym – chodnik, szarym/grafitowym/czerwonym – zjazdy (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania) na podsypce cementowo-piaskowej 2,5MPa grubości 3-4 cm,- plantowanie poboczy od strony zewnętrznej wraz z nawiązaniem wysokościowym do wykonanego chodnika z dostarczonej ziemi,- dostosowanie/regulacja wysokościowa skrzynek, studni telekomunikacyjnych i kluczy wodociągowych i studni kanalizacyjnych do nawierzchni projektowanego chodnika i zjazdów, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w całości z materiałów własnych. Dodatkowo zakres robót do wykonania przedstawia Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22.07.2024 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Międzygminny Bank Spółdzielczy w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004, z dopiskiem: zamówienie publiczne nr IN.271.23.2024 pn. „Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna”.1) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli, w podanym w ust. 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.2) Skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust. 3 pkt. 1. Zaleca się wniesienie wadiumz odpowiednim wyprzedzeniem.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancjilub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu w przypadkach określonych w ustawie pzp otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lubnie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:a) obligatoryjnych przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 p.z.p,b) zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023, poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną realizację w zakresie, której była budowa, modernizacja lub remont chodnika o nawierzchni z kostki brukowej w pasie drogowym o długości nawierzchni nie krótszej niż 200 mb.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
Dodano: 2024-06-28 - Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-05-20 - „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-05-14