Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi, Budzów dz. nr 125 km 0+000-0+700, [intensywne opady deszczu, lipiec 2018r] w ramach zadania pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi, Stoszowice dz. nr 187/4,186,191,199,100, km 0+000-0+727,84; dz. nr 703, 698 km 0+000-0+700, Budzów dz. nr 125, km 0+000-0+700, Rudnica dz. nr 155, km 0+000-0+040, Rudnica dz. nr 153, 0+000-0+085, Rudnica dz. nr 60, km 0+000-0+147 [intensywne opady deszczu październik 2017r., intensywne opady deszczu lipiec 2018r.]

Gmina Stoszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-213 Stoszowice, Stoszowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 164 510 , fax. 748 181 059
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoszowice
    Stoszowice 97
    57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 748 164 510, fax. 748 181 059
    REGON: 89071845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl; http://www.stoszowice.probip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi, Budzów dz. nr 125 km 0+000-0+700, [intensywne opady deszczu, lipiec 2018r] w ramach zadania pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi, Stoszowice dz. nr 187/4,186,191,199,100, km 0+000-0+727,84; dz. nr 703, 698 km 0+000-0+700, Budzów dz. nr 125, km 0+000-0+700, Rudnica dz. nr 155, km 0+000-0+040, Rudnica dz. nr 153, 0+000-0+085, Rudnica dz. nr 60, km 0+000-0+147 [intensywne opady deszczu październik 2017r., intensywne opady deszczu lipiec 2018r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w Budzowie, dz. Nr 125, gmina Stoszowice, województwo dolnośląskie. W ramach przedmiotowego zamierzenia budowlanego wymianie zostaną poddane istniejące nawierzchnie jezdni. Zakres prac będzie wynikał z konieczności przebudowy nawierzchni. Projektowany układ drogowy będzie realizowany przez: jezdnie jednopasmową, jednokierunkową o szerokości 2,50 – 3,00 m. Spadek jednostronny jezdni o pochyleniu poprzecznym. Przyjęte parametry projektowe – droga gminna. Klasa techniczna drogi D – dojazdowa. Prędkość projektowa na terenie zabudowy Vp = 30 km/h. Kategoria ruchu – jezdnia KR1. Warstwa ścieralna – 4 cm. Warstwa wiążąca – 5 cm. Podbudowa zasadnicza – 20 cm. Warstwa mrozoochronna – 22 cm. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiar robót kosztorysu inwestorskiego, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. a także projekt budowlany Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, co najmniej 2 osoby na umowę o pracę, w wymiarze na minimum ½ etatu przy wykonywaniu robót budowlanych (tj. na stanowiskach robotniczych). 4. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych groszy 00). Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie, Oddział Budzów nr rachunku: 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakie części zamówienia wadium dotyczy. Wadium powinno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie Urzędu Gminy Stoszowice, Stoszowice 97; 57-213 Stoszowice. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wpłaty wadium - w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument, potwierdzając wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Urzędu, Stoszowice97; 57-213 Stoszowice a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą powinien kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „Oryginał dowodu wniesienia wadium”. 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach