Przetargi.pl
„Kredyt długoterminowy dla Gminy Kotla”

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kredyt długoterminowy dla Gminy Kotla”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielnie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu wyemitowanych obligacji, pożyczek i kredytów w wysokości 1 000 000,00zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). 1) Kwota kredytu 1 000 000,00 zł. 2) Kredyt złotówkowy o zmiennej stopie procentowej. 3) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do 15.12.2029 roku. 4) Zabezpieczanie: weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 5) Uruchomienie kredytu od dnia podpisania umowy w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych do dnia 31.12.2019 roku. 6) Transze kredytu zostaną przekazane na rachunek Zamawiającego (podstawowy budżet Gminy) prowadzony przez Bank Spółdzielczy we Wschowie oddział w Kotli o numerze: 55 8669 0001 0180 8317 2000 0032 . 7) Rata odsetkowa płatna w okresach kwartalnych – pierwsza przypada na dzień 15.12.2019 roku. 8) Spłata kapitału zgodnie z harmonogramem spłat stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 9) Wykonawca nie pobierze prowizji: od przyznanego kredytu, od wcześniejszej spłaty kredytu oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat. 10) Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 11) Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 12) Karencja w spłacie kapitału do 15.03.2021 roku. 13) Wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez Wykonawcę. 14) Jeżeli termin płatności kapitału i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność następuje w ostatni dzień roboczy danego miesiąca. 15) Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. 16) Na użytek umowy kredytowej oraz wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się kalendarz rzeczywisty. 17) Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako suma stawki WIBOR 6M i marży Banku przy czym WIBOR 6M będzie stawką zmienną dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania będzie odbywała się w oparciu o stawkę WIBOR 6M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca kalendarzowego. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej (zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach