Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Mały Podleś, Nowa Wieś, Skorzewo, Kościerzyna-Wybudowanie, Wąglikowice, Rotembark, gm. Kościerzyna.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana, Mały Podleś, Nowa Wieś, Skorzewo, Kościerzyna-Wybudowanie, Wąglikowice, Rotembark, gm. Kościerzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G – ul. Rzemieślnicza w Łubianie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślniczej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 94/2, 95/2, 94/9, 96/3). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,5 m do 5,5 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m. Nawierzchnia: beton asfaltowy. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2, 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1126,37 m2 , 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 1168,67 m2. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na przyległe pobocza i tereny zielone. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część II Przebudowa odcinka drogi gminnej w Małym Podlesiu. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mały Podleś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiega droga gruntowa stanowi pas drogowy (Dz. Nr 131/1, 111). Szerokość istniejącej drogi wynosi od 5,0 m w tym jezdnia o szerokości 3,0 m. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię z płyt drogowych betonowych. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Zakres przebudowy obejmuje odcinek o długości 977,65 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m, nawierzchnia: beton asfaltowy, spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2 %. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 5075,89 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 5275,64 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 60,91 m2 Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: linia energetyczna napowietrzna. W poprzek drogi przechodzą przyłącza teletechniczne. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza i rowy trawiaste. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część III Przebudowa odcinka drogi gminnej w Nowej Wsi w kierunku miejscowości Kaliska. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 114, 120, 108/9). Istniejąca droga posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości około 4,0 m. na długości 354 mb. Na pozostałym odcinku nawierzchnia gruntowa częściowo utwardzona kruszywem łamanym. Wzdłuż drogi po lewej stronie znajduje się chodnik o szerokości około 1,3-1,5 mb. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę odcinka drogi gminnej poprzez wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni asfaltowej do szerokości 5,0 m oraz wykonanie na nim nakładki asfaltowej na długości 354 mb. W ramach inwestycji zaplanowano również ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej na długości 164 mb. Łączna długość objęta przebudową wynosi 519,10 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej a także z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni: 5,00 m, Przyjęto następującą konstrukcję nowej nawierzchni jezdni oraz na poszerzeniach: Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm - 1474,87 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - 2 777,39 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 53,80m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 212,50 m2. Obramowanie jezdni w obrębie zjazdów z kostki betonowej zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część IV Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 18711G ul. Długiej w miejscowości Skorzewo. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej 187111G - ul. Długiej w miejscowości Skorzewo Gmina Kościerzyna. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną destruktem bitumicznym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Pierwszy odcinek o długości 52,32 mb. obejmuje teren działki 832 Szerokość projektowanej jezdni wynosi 4,70 - 5,60 m. Drugi odcinek o długości 132,64 mb. obejmuje teren działki 865, 840, 1070. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 966,52 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 30,60 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 30,60 m2. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza oraz do istniejącego systemu odwodnienia ul. Długiej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część V Przebudowa odcinka drogi gminnej – ul. Wrzosowa w m. Kościerzyna Wybudowanie. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Wrzosowej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie. Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminne stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 345, 361). W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej drogi wynosi od 4,0 m do 6,0 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość odcinka przebudowywanego wynosi łącznie 287,87 mb. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,00 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o powierzchni 1556,23 m2, 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o powierzchni 102,36 m2. Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 oraz z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa. W poprzek drogi przechodzą przyłącza energetyczne. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Odwodnienie według projektu branży sanitarnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część VI Przebudowa drogi gminnej – ul. Radosna w Wąglikowicach (płyty YOMB). Przedmiotem niniejszego opracowania jest Przebudowa drogi gminnej – ulicy Radosnej w Wąglikowicach, polegającej na utwardzeniu nawierzchni płytami ażurowymi typu „Yomb”. Inwestycja zlokalizowana jest w Gminie Kościerzyna. Zadanie zlokalizowane jest na odcinku drogi gminnej. Opracowanie obejmuje 4 odcinki: Odcinek główny ul. Radosnej, 2 łączniki z ulicą Rajską oraz łącznik z ulicą Pogodną. Główny odcinek rozpoczyna się oraz kończy wraz z granicami pasa drogowego. Łączniki z ulicą Rajską biorą swój początek na skrzyżowaniach z tą ulicą, a kończą się skrzyżowaniami z odcinkiem głównym. Ostatni łącznik rozpoczyna się skrzyżowaniem z odcinkiem głównym, a kończy się skrzyżowaniem z ulicą Pogodną. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable teletechniczne, kable elektroenergetyczne , wodociąg . Przyjęto podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni i zjazdów – płyty „Yomb”, nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego, Szerokość jezdni 5m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka 532,61m (297,0+51,56+55,05+129,0), powierzchnia (wraz ze skrzyżowaniami) 2781,19m2 (~79,90m2 do przełożenia, ~2701,29m2 nowe płyty) = 3709 płyty (107 przełożenie, 3602 nowe), powierzchnia zjazdów 166,93m2 (223 płyty), Odwodnienie – powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. Część VII Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rotembark. Inwestycja bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą gminną, prowadzącą do centrum wsi, a kończy się na styku nawierzchni z płyt drogowych z nawierzchnią z płyt „Yomb”. Odcinek mierzy 275,81m. Wzdłuż drogi zlokalizowane są: zabudowa jednorodzinna, budynek szkoły, nieużytki oraz tereny leśne. W obszarze przedmiotowego zadania występuje następującego uzbrojenia terenu: kable elektroenergetyczne, wodociąg. Wody opadowe odprowadzane są z jezdni powierzchniowo na pobocza oraz przyległy teren. Podstawowe parametry drogi: Nawierzchnia jezdni: brukowa (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej), bitumiczna (pozostała część), jezdnia ograniczona opornikiem betonowym wtopionym (odcinek w strefie ochrony konserwatorskiej oraz obramowanie zjazdów), Szerokość jezdni 5 m, szerokość poboczy 0,5m (lub mniejsza do granicy pasa drogowego), długość odcinka: 275,81m, powierzchnia jezdni i zjazdów: 746, 39m2 (nawierzchnia brukowa), 709,61m2 (nawierzchnia bitumiczna ścieralna gr. 4cm), 718,90 m2 (nawierzchnia bitumiczna wiążąca gr. 4 cm), Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - 1511,75 m2. Odwodnienie – powierzchniowe w granicach pasa drogowego. Przewidziano do rozbiórki: nawierzchnię z płyt drogowych pełnych, ziemię z wykopów (roboty ziemne), darninę i ziemię urodzajną (roboty ziemne), krawężniki betonowe. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I zamówienia – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) Część II zamówienia – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część III zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część IV zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część V zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część VI zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część VII zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach