Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB”. Część 1:„Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB – Rejon nr 1” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni dróg gminnych: 1.1. Czersk, ul. Sportowa - 608,0 m2 (152 mb dł. x 4 m szer.). 1.2. Czersk, ul. Okrężna - 120,0 m2 (30 mb dł. x 4 m szer.). 1.3. Czersk, ul. Gajowa - 704,0 m2 (176 mb dł. x 4 m szer.). 1.4. Czersk, ul. Wyzwolenia - 540,0 m2 (135 mb dł. x 4 m szer.). 1.5. Czersk, ul. Bohaterów Września - 280,0 m2 (70 mb dł. x 4 m szer.). 1.6. Czersk, ul. Sienkiewicza - 580,0 m2 (145 mb dł. x 4 m szer.). 2. Zakres robót: 2.1. Korytowanie dróg, 2.2. Ułożenie płyt YOMB na podsypce piaskowej wraz z zamuleniem otworów, 2.3. Ukształtowanie poboczy drogi za pomocą żwiru, 2.4. Regulacja włazów studzienek, zasuw itp. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządcę dróg. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan.w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku. 5. Przed rozpoczęciem układania płyt na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym i z Przewodniczącym danego Osiedla. 6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych, 7.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi, 7.3. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podsypki piaskowo-żwirowej wraz z profilowaniem, 7.4. wykonywanie czynności związanych z ułożeniem płyt YOMB, 7.5. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp., 7.6. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i ukształtowaniem poboczy. Część 2:„Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB – Rejon nr 2” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni dróg gminnych: 1.1. Droga Konewki – Dąbki - 1.090 m2 (272,5 mb dł. x 4 m szer.). 1.2. Droga Mosna - 332 m2 (83 mb dł. x 4 m szer.). 1.3. Droga Szałamaje - 428 m2 (107 mb dł. x 4 m szer.). 1.4. Droga Łubna – Budziska - 466 m2 (116,5 mb dł. x 4 m szer.). 1.5. Droga Struga – Będźmierowice - 154 m2 (38,5 mb dł. x 4 m szer.) (17 szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.6. Droga Gotelp - 135 m2 (45 mb dł. x 3 m szer.) (28 szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.7. Droga Złe Mięso - 165 m2 (55 mb dł. x 3 m szer.) (66 szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.8. Łąg, ul. Słoneczna - 297 m2 (99 mb dł. x 3 m szer.) (39 szt. szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.9. Zawada - 90 m2 (30 mb dł. x 3 m szer.). 2. Zakres robót: 2.1. Korytowanie dróg, 2.2. Ułożenie płyt YOMB na podsypce piaskowej wraz z zamuleniem otworów, 2.3. Ukształtowanie poboczy drogi za pomocą żwiru, 2.4. Regulacja włazów studzienek, zasuw itp. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządcę dróg. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan.w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku. 5. Przed rozpoczęciem układania płyt na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym i z sołtysem danego Sołectwa. 6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych, 7.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi, 7.3. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podsypki piaskowo-żwirowej wraz z profilowaniem, 7.4. wykonywanie czynności związanych z ułożeniem płyt YOMB, 7.5. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp., 7.6. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i ukształtowaniem poboczy. Część 3:„Przebudowa nawierzchni dróg gminnych poprzez ułożenie płyt YOMB – Rejon nr 3” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni dróg gminnych: 1.1. Droga Zapędowo - 318 m2 (106 mb dł. x 3 szer.). 1.2. Gutowiec, ul. Kręta - 318 m2 (79,5 mb dł. x 4 m szer.). 1.3. Gutowiec, ul. Jatowska - 182 m2 (45,5 mb dł. x 4 m szer.) (32 szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.4. Malachin, ul. Podleśna - 228 m2 (76 mb dł. x 3 m szer.). 1.5. Droga Lutom – Żukowo - 138 m2 (34,5 mb dł. x 4 m szer.) (18 szt. płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.6. Gutowiec, ul. Dworcowa - 800 m2 (200 mb dł. x 4 m szer.). 1.7. Złotowo, ul. Wyb. pod Łubnę - 255 m2 (85mb dł. x 3 m szer.) (131 płyt YOMB dostarcza Zamawiający). 1.8. Droga Rówki – Nowa Juńcza - 390 m2 (97,5 mb dł. x 4 m szer.). 1.9. Droga Nowa Juńcza - 181,5 m2 (60,5 mb dł. x 3 m szer.). 1.10. Droga Stara Juńcza - 181,5 m2 (60,5 mb dł. x 3 m szer.). 2. Zakres robót: 2.1. Korytowanie dróg, 2.2. Ułożenie płyt YOMB na podsypce piaskowej wraz z zamuleniem otworów, 2.3. Ukształtowanie poboczy drogi za pomocą żwiru, 2.4. Regulacja włazów studzienek, zasuw itp. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządcę dróg. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan.w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku. 5. Przed rozpoczęciem układania płyt na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym i z sołtysem danego Sołectwa. 6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych, 7.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi, 7.3. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podsypki piaskowo-żwirowej wraz z profilowaniem, 7.4. wykonywanie czynności związanych z ułożeniem płyt YOMB, 7.5. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp., 7.6. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i ukształtowaniem poboczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.1. Część 1: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 1.2. Część 2: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 1.3. Część 3: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto (poszczególnych części, na które Wykonawca składa swoją ofertę), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.3.1 niniejszej SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7. 5.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2., SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. 6.Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach