Przetargi.pl
Przebudowa Leśniczówki Supno w Sądowie

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2010-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Leśniczówki Supno w Sądowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy budynku mieszkalnego leśniczówki Leśnictwa Supno, znajdującej się w miejscowości Sądów przy ul. Mickiewicza 10 ( działka nr 2319/13 w obrębie ewidencyjnym Sądów, gmina Cybinka, powiat słubicki, woj.lubuskie ). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym Decyzją Starosty Powiatowego w Słubicach nr 291/2010 z dnia 27.09.2010 roku ( znak sprawy : AB.7351-409/10 ) 1.Zakres robót obejmuje: a) roboty budowlane w części administracyjnej (służbowej) budynku - stawka podatku VAT 22% : - wykonanie ganku wejściowego ze schodami od strony kancelarii ( na rysunku parteru nr 9 ) - wykonanie i wyposażenie pomieszczenia wc przy kancelarii ( na rysunku parteru nr 8 ) - roboty budowlane w pomieszczeniu kancelarii lesnictwa ( na rysunku parteru nr 5 ) b) roboty remontowe zaprojektowane w części mieszkalnej i pozostałych pomieszczeniach budynku (przyziemie, poddasze, pomieszczenia nr 1, 2, 3, 4, 6, 7 na parterze ) - stawka podatku VAT 7% : - roboty rozbiórkowe wewnętrzne - roboty instalacji c.o. w kotłowni i części mieszkalnej budynku, - roboty instalacji wod.kan. - budowa nowego przewodu kominowego - roboty elektryczne, - wymiana stolarki budowlanej i parapetów okiennych zewnętrznych, - roboty budowlane przy remoncie podłóg, - roboty tynkarsko-malarskie wewnętrzne - wykonanie podłogi nad stropem poddasza, - wykonanie nowych schodów i posadzki w ganku istniejącym, - docieplenie ścian zewnętrznych i tynk elewacyjny, - otynkowanie słupów zewnętrznych przy wejściu do budynku, - opaska zewnętrzna i i chodniki z kostki betonowej 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty z materiałów własnych posiadających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy- Prawo budowlane. 3.Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia wykonania robót określone zostały w specyfikacji technicznej oraz w przedmiarach robót. 5.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, b) do realizacji zamówienia należy użyć materiałów nowych (niedopuszczalne są materiały z recyklingu, używane itp.), które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, c) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane, d) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie i w karcie gwarancyjnej, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. e) Wykonawca wydzieli w kosztorysie ofertowym roboty budowlane dotyczące części administracyjnej (służbowej) budynku, czyli w pomieszczeniach opisanych w punkcie 4.1a) ogłoszenia o przetargu, i przy obliczeniu ceny brutto tej części oferty doliczy do kwoty netto podatek VAT w wysokości 22%. Dla robót budowlanych w pozostałych pomieszczeniach naliczyć należy stawkę VAT obniżoną w wysokości 7% ( jak dla budynków mieszkalnych). f) Uwaga : budynek jest niezamieszkały i w okresie realizacji prac remontowych Wykonawca ponosi w całości koszty ogrzewania i zabezpieczenia wszelkich istniejących instalacji i wyposażenia budynku. Koszty ogrzewania budynku oraz dozoru należy uwzględnić w ofercie. 6. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w II etapach : a) I etap ( do końca 2010 roku ): budowa nowego komina, roboty instalacyjne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, częściowe wykonanie dobudowy ganku, remont poddasza i części pomieszczeń na parterze; b) II etap ( zima i wiosna 2011 roku ) : dokończenie dobudowy ganku, dokończenie remontu wewnątrz pozostałych pomieszczeń, wykonanie elewacji i robót zewnętrznych Uwaga do harmonogramu robót : wykonanie robót zewnętrznych I etapu uwarunkowane jest sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, dlatego Zamawiający nie będzie wyciągał konsekwencji wobec Wykonawcy w przypadku koniecznego przeniesienia ich realizacji na wiosnę 2011 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości : 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 2 000,00 zł ( słownie : dwa tysiące złotych ) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium : Przebudowa leśniczówki Supno w Sądowie 4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 19 w godzinach pracy biura Nadleśnictwa ( od 8 00 do 14 00 ). 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18.10.2010 roku do godz. 9 45 . 8Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach