Przetargi.pl
Przebudowa łazienki z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych oraz naprawa i wykończenie ścian i sufitów w salach w ramach projektu nr RPSW.09.02.01.-26-0129/19 pn. „Wsparcie rodziny – sukcesem gminy

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 29101033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa łazienki z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych oraz naprawa i wykończenie ścian i sufitów w salach w ramach projektu nr RPSW.09.02.01.-26-0129/19 pn. „Wsparcie rodziny – sukcesem gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane:1. Zakres prac w łazienkach:przebudowa układu funkcjonalnego z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych,demontaż okładzin ściennych i podłogowych, wyburzenia ścianek działowych, przebudowa wejścia do pomieszczenia z wykonanie nadproży, wymiana podłoży pod posadzki, okładziny ścian i posadzek płytkami,wykonanie modułowego sufitu podwieszanego, obsadzenie stolarki drzwiowej, roboty malarskie,instalacja wod-kan.instalacja elektryczna, wyposażenie pomieszczenia w uchwyty dla niepełnosprawnych i akcesoria łazienkowe. Zakres prac w salach nr 9 i 10:likwidacja pęknięć sufitu, malowanie sal farbami akrylowymi i wykonanie lamperii W związku z tym, iż świetlica jest przeznaczona szczególnie dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat materiały użyte do realizacji zamówienia (farby kleje, tynki, materiały wykończeniowe) powinny być bezpieczne dla otoczenia i nie wydzielać niebezpiecznych dla zdrowia substancji. Powinny być bezwonne i umożliwić użytkowanie pomieszczeń niezwłocznie po wykonaniu prac remontowych. Wykonanie zamówienia obejmuje również:opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy,wykonanie niezbędnych rusztowań, dtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2019 poz. 701, z późń. zm.). Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego,wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych z realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.1)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,2)Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 5A do SIWZ,3)Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.2 ppkt. 1) do 4) - (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),4)Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 7.2 ppkt. od 1) do 4). dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach