Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg
- Adres: 59225 Chojnów, Pl. Zamkowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 187 840
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
Pl. Zamkowy 1
59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 768 187 840
REGON: 52503300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kuchni wraz ze stołówką w Szkole Podstawowej nr 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kuchni wraz ze stołówką w Szkole Podstawowej nr 4 w Chojnowie. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej: „Remont kuchni i stołówki przy Szkole Podstawowej nr 4 w Chojnowie” oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności dla materiałów budowlanych i urządzeń przed ich wbudowaniem, W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz 1502 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty wykładzinowe ścian i posadzek. Warunki wykonania zamówienia: - Rozpoczęcie robót w dniu 04.06.2018 r. - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.08.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka 3 szt. nieużytkowanych budynków mieszkalnych przy ul. Kwiatowej 16/18, 22/24, 26/26AB
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa części budynku na potrzeby Rady Osiedla Pawłowice przy ul. Pawłowickiej 78 we Wrocławiu – etap I
Dodano: 2024-03-12 - Rozbiórka budynku garażowego Komisariatu Policji w Szklarskiej Porębie, przy ul. Granitowej 1.
Dodano: 2024-03-07 - Budowa głównej stacji zasilającej 20kV– transformator do 1000 kVA wraz z wymianą linii kablowej zasilającej dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy Łukasińskiego 7 w Świdnicy
Dodano: 2022-10-12 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2021-02-23 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2021-02-12 - Remont pomieszczeń w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-19 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2020-12-08 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2020-10-31