Przetargi.pl
PRZEBUDOWA JEZDNI I CHODNIKÓW W REJONIE ULIC: PAWŁA CYMSA, GENOWEFY JAWORSKIEJ I MAKSYMILIANA GRUSZCZYŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU - IV ETAP

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA JEZDNI I CHODNIKÓW W REJONIE ULIC: PAWŁA CYMSA, GENOWEFY JAWORSKIEJ I MAKSYMILIANA GRUSZCZYŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU - IV ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i chodników w rejonie ulic: Pawła Cymsa, Genowefy Jaworskiej i Maksymiliana Gruszczyńskiego w Inowrocławiu, IV etap, ogółem długości 678,11 m (w tym wyodrębnione na załączniku rysunkowym do dokumentacji projektowej odcinki: EF 205,68 m, GH 122,22 m, IJ 106,26 m, KL 243), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: 1) robót rozbiórkowych (nawierzchni asfaltobetonowej, kostki brukowej betonowej, podbudowy betonowej, krawężników i obrzeży) i ziemnych; rozebraną kostkę nadającą się do powtórnego użycia należy oczyścić, spaletyzować, odwieźć do magazynu Zamawiającego (odległość do 6 km) i rozładować; gruz należy wywieźć na składowisko wykonawcy i zutylizować; 2) wycinka drzew i krzewów; 3) kanalizacji deszczowej - w tym: studni rewizyjnych, kratek ściekowych, rurociągu z rur betonowych śr. 300 mm, przyłączy z rur betonowych śr. 200 mm; 4) chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej; 5) jezdni i parkingów i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej; 6) krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; 7) obrzeży betonowych; 8) przestawienie słupów oświetleniowych i postawienie nowych, położenie nowego kabla oświetleniowego, montaż szafki oświetleniowej, pomiarów i badań; 9) regulacji i zabezpieczenia urządzeń obcych; 10) rekultywacji terenów zielonych; 11) stałej i czasowej regulacji ruchu. 3. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 2 części: cz. 1 obejmuje odcinki: EF, GH i KL o długości 571,85 m; cz. 2 odcinek IJ o długości 106,26 m. Wykonawcy mogą składać ofertę na 1 lub 2 części. 4.Do Wykonawcy należy również: 1) uzgodnienie z gestorami uzbrojenia podziemnego sposobu prowadzenia robót; przedstawienie Zamawiającemu protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń gestora co do wykonania w rejonie danego urządzenia; 2) przy wykonywaniu robót ziemnych prowadzonych w bezpośredniej bliskości czy też na liniach kablowych oświetlenia drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników pomiarów oporności izolacji kabli oświetleniowych (Zamawiający w celach kontrolnych zastrzega możliwość dokonania ponownego pomiaru we własnym zakresie); 1) dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniku przeglądu rurociągów kanalizacyjnych wykonanego kamerą inspekcyjną oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji deszczowej; 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 4) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o cz. 1 zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wykonawca ubiegający się o cz. 2 zamówienia - nie wnosi wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach