Przetargi.pl
Przebudowa IV piętra Pawilonu C dla potrzeb Oddziału Dziecięcego ZZOZ w Wadowicach

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, Karmelicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338232230 , fax. +48338232230
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Karmelicka 5
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48338232230, fax. +48338232230
    REGON: 000306466
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa IV piętra Pawilonu C dla potrzeb Oddziału Dziecięcego ZZOZ w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa IV piętra Pawilonu C dla potrzeb Oddziału Dziecięcego ZZOZ w Wadowicach 1. Wykonanie wszelkich prac rozbiórkowych zgodnie z projektem zmian: m.in. rozebranie ścianek, posadzek z tworzyw sztucznych, płytek podłogowych i ściennych, częściowo posadzek, parapetów okiennych wewnętrznych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, usunięcie farby. 2. Zmiana w układzie funkcjonalnym pomieszczeń, 3. Wykonanie ścian działowych w technologii lekkiej, powiększenie otworów drzwiowych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, itp. 4. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem, 5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, licowanie ścian i posadzki płytkami, 6. Montaż posadzki z wykładziny PCV z cokolikiem na ściany w pomieszczeniach ulegających zmianom, 7. Wykonanie nowych sufitów podwieszonych kasetonowych przeznaczonych do obiektów służby zdrowia, 8. Dostosowanie wentylacji grawitacyjnej do nowych pomieszczeń, 9. Zabudowanie instalacji wg projektów branżowych, 10. Zabezpieczenie ścian i narożników pozostawić, na czas wykonywania prac remontowych zabezpieczyć lub zdemontować i ponownie zamontować (do decyzji Wykonawcy), 11. Remont pomieszczeń nie ulegających zmianom. 12. Wykonanie i montaż zestawów (zabudów) meblowych wg zestawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w postępowaniu. Wartość wadium wynosi: 27 000,00. zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach: ING Bank Śląski S.A. O/Wadowice, na rachunek 24 1050 1100 1000 0022 6686 3279 z adnotacją „ wadium numer sprawy: ZP/PRZET/2/2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 5.1. nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (Banku lub Instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 5.2. kwotę gwarancji 5.3. termin ważności gwarancji w formule: od dnia ……… - do dnia ………” 5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE ZZOZ w Wadowicach (budynek PPS, ul. Karmelicka 5, I piętro pokój 130), która jest czynna od poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godz. od 7:15–14:00, a we wtorek od 8:25 do 15:45. Kopię gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie ZZOZ Wadowice. 7. Tryb zwrotu wadium szczegółowo określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym (uproszczony z tabelą elementów scalonych w układzie poszczególnych robót i branż, opracowany w oparciu o projekt budowlany, obejmujący sprawdzenie zgodności obmiarowej robót z dokumentacją budowlaną wykonawczą i stanem faktycznym dotychczasowego wykonania, który służyć będzie za podstawę wykonania i uzgodnienia rzeczowo finansowego harmonogramu robót) .2. Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1 i 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz 1114 oraz z 2016r. poz 352) a Wykonawca wskazał to waz ze złożeniem oferty. 5. . Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach