POWIAT BIELSKI ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Adama Mickiewicza 46
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 833 26 16 , fax. 85 833 26 12
- Data zamieszczenia: 2022-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT BIELSKI
ul. Adama Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 85 833 26 16, fax. 85 833 26 12
REGON: 050658574 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową na nieruchomości przy ul. Widowskiej 1 w Bielsku Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn. „Przebudowa istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową na nieruchomości przy ul. Widowskiej 1 w Bielsku Podlaskim”, zgodnie z:1) projektami: branży instalacji sanitarnych zewnętrznych – Załącznik Nr 9 do SWZ;2) przedmiarami robót branży: sanitarnej – Załącznik Nr 10 do SWZ;3) specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót: sanitarnych – Załączniki Nr 11 do SWZ.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w w/w załącznikach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.3. Dodatkowe uwagi:Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 5 do 7 lat, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się przywołany jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ (model) i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu nieobjętego zakresem robót.Wykonawca będzie zobowiązany do skoordynowania swoich robót zewnętrznych związanych z przebudową istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową z robotami związanymi z przebudową wejścia głównego i zagospodarowania terenu realizowanymi na podstawie odrębnego postępowania przetargowego przez innego Wykonawcę.Wykonawca będzie prowadził prace w części terenu objętego ochroną zabytków zgodnie z Pozwoleniem Podlaskiego Konserwatora Zabytków z dnia 07.02.2022 r. nr Z.5152.5.2022.BS i po jego stronie będzie spełnienie obowiązku wynikającego z powyższej decyzji (tj. prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru podczas wykonywania robót ziemnych po uprzednim uzyskaniu pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie tych badań zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim Nr 62 8063 0001 0070 0706 9020 0003, z dopiskiem: Wadium: GM.272.13.2022.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. do dnia 05.08.2022 r. godz. 12:00.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, musi być ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;2) kwotę gwarancji lub poręczenia;3) termin ważności gwarancji w formule: ,,od dnia ….. – do dnia ……”;4) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.).Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).6. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.7. Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść poprzez złożenie Zamawiającemu wraz z ofertą za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP – oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta/Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do wystawienia w imieniu Gwaranta/Poręczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisem niniejszej SWZ (zgodnie z instrukcją dotyczącą sposobu komunikacji w postępowaniu) w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.10. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.11. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, że wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich i rozstrzygnięciu sądu powszechnego właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Zamawiającego.12. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, a w szczególności, że roboty te zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone, oraz że wartość co najmniej jednej z wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto,- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 2 – dopuszcza łączne spełnianie tych warunków przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22 - Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I”
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-03-19