Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4426797 , fax. 061 4423589
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
ul. Poznańska 33 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4426797, fax. 061 4423589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego budynku hali warsztatowej przy Zespole Szkół nr 2 im. Stanisława Staszica w Nowym Tomyślu na salę gimnastyczno - sportową z zapleczem sanitarnym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego budynku hali warsztatowej przy Zespole szkół nr 2 im. Stanisława Staszica w Nowym Tomyślu na halę gimnastyczno-sportową z zapleczem sanitarnym. Prace remontowe obejmują: 1. Roboty rozbiórkowe: -rozebranie posadzek, demontaż okien i bram, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spadowych. 2. Roboty ziemne: - wykopy liniowe pod fundamenty, odkopanie fundamentów 3. Roboty budowlane: - wykonanie fundamentów, wykonanie ścian działowych, uzupełnienie ścian po zamurowanych otworach okiennych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie posadzek, malowanie ścian i sufitów, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą 4. Prace dekarskie: -ocieplenie dachu styropianem, wymiana opierzeń, wymiana rynien i rur spustowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną 5. Instalacja wod.- kan: - wykonanie instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, montaż umywalek, montaż misek ustępowych, montaż pisuaru, montaż pryszniców, montaż zlewozmywaka, montaż baterii 6. Instalacja centralnego ogrzewania: - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, montaż grzejników, sprawdzenie szczelności instalacji 7. Instalacja elektryczna: - wymiana lamp, wymiana przewodów, wymiana osprzętu elektrycznego 8. Instalacja wentylacyjna: -wykonanie przewodów wentylacyjnych, montaż central wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i anemostatów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekt budowlany -przedmiar robót -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca spełni warunek jeśli : -udokumentuje wykonanie tj, zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej an budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości tej roboty min. 200000.00 brutto/ dwieścietysięcy/ - z wykazu osób i dokumentów dołączonych do oferty będzie wynikało, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca spełni warunek jeśli z dokumentów będzie wynikało, iż nie posiada zaległości w opłaceniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne oraz przedstawi dokument polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunek będzie spełniony, jeżeli do oferty zostanie dołączone oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów , według formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia labo składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert 4. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 5. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej 6.Wykaz należycie zrealizowanych zadań (według załącznika nr 3 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu o którym mowa w częsi 3 ppkt 5.2. SIWZ. 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia posiadających uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy wraz z ważnym dokumentem , potwierdzającym uprawnienia budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (według załącznika nr 4 do SIWZ) 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę 9. Parafowany wzór umowy- według załącznika nr 5 do SIWZ 10. w przypadku gdy wykonawca przewiduje podwykonawstwo części robót dołącza informacje dotyczące podwykonawców -wg załącznika nr 6 do SIWZ 11. kserokopię umowy spółki cywilnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem jeśli wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W KOŚCIANIE, RYNEK 1
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap II
Dodano: 2016-04-05 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2016-03-03 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap II
Dodano: 2016-02-16 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku sali operacyjnej wraz z rozbiórką jego części oraz utwardzenie terenu działki wokół budynku sali operacyjnej przy ul. Kaliskiej 1 we Wrześni
Dodano: 2015-11-02 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap I
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koninie przy ul. Kościuszki 37 B, 62-500 Konin.
Dodano: 2015-08-21 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap I
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa i rozbudowa budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11 i 13 w Koninie
Dodano: 2014-07-23