Publiczne Gimnazjum ogłasza przetarg
- Adres: 64-915 Jastrowie, ul. Kilińszczaków 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 266 28 54 , fax. 0-67 266 28 54
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum
ul. Kilińszczaków 18 18
64-915 Jastrowie, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 266 28 54, fax. 0-67 266 28 54
REGON: 57085315500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgjast.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Jastrowiu w roku szkolnym 2009/2010 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Jastrowiu w roku szkolnym 2009/2010 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. tj.: - Budy liczba uczniów 5, - Kolonia Brzeźnica liczba uczniów 9, - Brzeźnica liczba uczniów 20, - Samborsko liczba uczniów 23, a) Przewidywana liczba uczniów 57 b) Przejazdy autobusu w dni nauki szkolnej wg harmonogramu przewozu i odwozu ustalonego przez szkołę: Przywóz do szkoły na godzinę: 7:25 i 8:20 Odwóz ze szkoły o godzinie: 14:10 i 15:05 c) Możliwość organizowania wycieczek szkolnych i dowozów na zajęcia pozalekcyjne popołudniowe i uroczystości szkolne. d) Termin wykonania zamówienia od 01.09.2009 do 25.06.2010r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego przywozu i odwozu oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikających ze zmiennego planu lekcji. Do realizacji w/w przewozów zamkniętych przewoźnik powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewoźnik jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (Załącznik Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć: - Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, dotyczy to spółek cywilnych i konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.3. Kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 1.4. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - środków transportu, jakim dysponuje Wykonawca wraz z ksero dowodów rejestracyjnych i polis OC zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Jakość autobusu musi odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów i ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003 r., poz.262 z póź. zmianami). 2.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2.3. Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 20 000 zł, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgjast.w.interia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Rychwał
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do szkół Podstawowych i Gimnazjum na trasie Przespolew Kościelny - Ceków-Kolonia - Gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2016 do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-07-21 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY TULISZKÓW W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH
Dodano: 2016-07-18 - DOWÓZ DZIECI DO PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KOŁO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017:
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Ceków-Kolonia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-14 - DOWOZY SZKOLNE UCZNIÓW NIPEŁNOSPRAWNYCH W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-04 - Wykonanie usługi transportowej związanej z remontem i utrzymaniem dróg na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego
Dodano: 2015-11-23 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Rychwał
Dodano: 2015-08-05