Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego basenu jako kąpieliska otwartego wraz z budową budynku sanitarno-technicznego w Michowie

Gmina Michów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, Rynek I/16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8566001 , fax. 081 8566001 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
    Rynek I/16 I/16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 081 8566001, fax. 081 8566001 w. 29
    REGON: 43101956600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl www.bip.lublin.pl/michow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego basenu jako kąpieliska otwartego wraz z budową budynku sanitarno-technicznego w Michowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje: 1)Branża budowlana (budynek sanit.-techn.): roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty betonowe, przygotowanie zbrojenia, dach, warstwy podkładowe pod posadzki, ścianki działowe, posadzki, okładziny ścian i malowanie, okna i drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, elewacja wyposażenie; 2)Branża budowlana (niecka basenu): roboty przygotowawcze: niecka basenu, wyposażenie basenu, roboty wokół niecki basenu 3)Technologia uzdatniania wody basenowej (basen pływacki): dostawa i montaż elementów instalacji hydraulicznej, stacji filtrów, AKP oraz rozruch i szkolenie; 4)Przebudowa przyłącza gazowego; 5)Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne 6)Instalacja wod-kan, c.w.u. w budynku zaplecza technicznego; 7)Instalacja wentylacji 8)Instalacyjne roboty elektryczne 9)Instalowanie linii elektrycznej 10)Inwentaryzacja powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2)dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych- 1 osoba; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba; oraz geodety posiadającego uprawnienia do wykonywania działalności geodezyjnej - 1 osoba, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą przebudowę/budowę/remont basenu o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 250 000,00 zł netto i budowę budynku z instalacjami wew. o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 550 000,00 zł netto lub przebudowę/budowę/remont basenu wraz z budową budynku sanitarno-technicznego o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 800 000,00 zł netto 4)posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ) 2)Dowód wniesienia wadium 3)Kosztorys ofertowy wraz z załączona tabelą elementów scalonych wg załącznika nr 8 do siwz 4)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ) 5)Dodatkowo na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 2) niniejszej SIWZ należy dołączyć: a)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób wskazanych na kierowników robót i geodety - (wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ); b)dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : -decyzja stwierdzająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; c)Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko geodety posiada wymagane uprawnienia; -dokument stwierdzający nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii 6)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 3) niniejszej SIWZ należy dołączyć: a)wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SIWZ) 7)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 4) niniejszej SIWZ należy dołączyć: a)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 5) niniejszej SIWZ należy dołączyć: a)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - (wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ); b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestr, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach