Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Brzeźnicka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 683 28 29 , fax. 044 683 28 29
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
ul. Brzeźnicka 5
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 683 28 29, fax. 044 683 28 29
REGON: 00078775 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.mdkradomsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji wentylacyjnej w budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa instalacji wentylacyjnej w budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku” polegające na wymianie central wentylacyjnych wraz z częścią przewodów, dobudowaniu części przewodów nawiewnych, instalacji agregatów chłodniczych oraz rozbudowie rozdzielni TG. 2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowanymi przez HAGEL Sławomir Grad, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Koplina 1 oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres robót do wykonania zgodny z projektem wykonawczym i STWiORB obejmuje m.in.: 1) demontaż i wywóz istniejących central wentylacyjnych wraz z częścią przewodów bezpośrednio przy centrali; 2) dostawę i montaż dokładanych przewodów nawiewnych wraz z nawiewnikami w pomieszczeniu sali widowiskowej; 3) dostawę i montaż nowych central wentylacyjnych ze zintegrowaną automatyką oraz agregatów chłodniczych; 4) wykonanie połączeń projektowanych elementów z istniejącymi instalacjami; 5) wykonanie automatyki urządzeń; 6) roboty ogólnobudowlane i towarzyszące, zabezpieczenie przejść przez przegrody budowlane; 7) instalacja sterownika centralnego i przełączników funkcyjnych; 8) próby szczelności instalacji, regulacja wraz z uruchomieniem wszystkich instalacji ujętych w projekcie wykonawczym i uzyskanie projektowanych parametrów pracy: 9) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń: 10) opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i wszystkich dostarczonych urządzeń wraz planem przeglądów i konserwacji wszystkich elementów instalacji. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poza zapisami wzoru umowy: 1) Projekt wykonawczy – stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – stanowiąca dodatek nr 10 do SIWZ. 4 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiar robót stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ pełni jedynie funkcję informacyjną. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i wyposażenia. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.5 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Dodano: 2024-03-19 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz - II postępowanie”
Dodano: 2023-12-03 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-11-09 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-10-19 - Wymiana rozdzielnicy głównej niskiego napięcia wraz z remontem pomieszczenia w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. S. Banacha 22 w Łodzi
Dodano: 2023-07-28 - Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ
Dodano: 2023-07-27 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wykonaniem węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym położonym w Brzezinach przy ul. Mickiewicza 12.
Dodano: 2023-07-14 - Modernizacja łazienek, korytarzy oraz ciągów komunikacyjnych w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach
Dodano: 2023-05-16 - Modernizacja kotłowni wraz z ciągami ciepłowniczymi obsługującymi 4 bloki mieszkalne (32 lokale) byłych pracowników PPGR Sekursko.
Dodano: 2022-07-28 - Rozbudowa instalacji tlenowej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2021-09-17