Przetargi.pl
Dostawa Platformy Danych Przestrzennych dla Gminy Biała Rawska w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego”

Gmina Biała Rawska ogłasza przetarg

  • Adres: 96230 Biała Rawska, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 159 377 , fax. 46 81 59 444
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Rawska
    ul. Jana Pawła II 57
    96230 Biała Rawska, woj. łódzkie
    tel. 468 159 377, fax. 46 81 59 444
    REGON: 52787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Platformy Danych Przestrzennych dla Gminy Biała Rawska w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja polega na pełnieniu roli Wykonawcy prac związanych z inwestycją pt: „Dostawa Platformy Danych Przestrzennych dla Gminy Biała Rawska”, obejmujących usługę wykonania digitalizacji danych, dostarczenia narzędzi umożliwiających zarządzanie danymi oraz ich udostępnianie, również w postaci innowacyjnych e-usług wraz ze szkoleniem związanym z kompleksową realizacją Projektu w ramach „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego”. W niniejszym dokumencie zawarto minimalne wymagania dla poszczególnych elementów usługi, w tym przede wszystkim: a) Usługę wykonania pełnej analizy istniejących Zbiorów Danych Przestrzennych gromadzonych przez Zamawiającego, b) Usługę wykonania pełnej analizy istniejących danych źródłowych gromadzonych przez Zamawiającego, c) Usługę pełnej digitalizacji (kalibracja i wektoryzacja) istniejących danych źródłowych gromadzonych przez Zamawiającego, d) Usługę opracowania katalogu Metadanych, e) Usługę wdrożenia Oprogramowania GIS w tym: Oprogramowania Desktop GIS, Dziedzinowych Aplikacji Oprogramowania Desktop GIS wspomagającego zarządzanie zasobami Danych przestrzennych, f) Usługę zasilenia dostarczonych systemów danymi przetworzonymi w ramach niniejszego zamówienia, g) Usługę zaprojektowania oraz wdrożenia Portalu mapowego świadczącego usługę katalogową, dostęp do map, danych, usług geoprzestrzennych, h) Usługę zaprojektowania oraz wdrożenia Portalu e-usługi Wykonawca musi dostarczyć w ramach niniejszego wdrożenia portal świadczący udostępnianie i obsługę usług elektronicznych, i) Usługę zaprojektowania oraz wdrożenia Portalu partycypacja, j) Usługę zaprojektowania oraz wdrożenia Aplikacji dedykowanej dla urządzeń mobilnych, umożliwiającej dostęp do map oraz danych i usług geoprzestrzennych, k) Usługę uruchomienia integracji z istniejącym systemem obiegu dokumentów EZD oraz z platformą e-PUAP, l) Świadczenia usług Gwarancyjnych, m) Świadczenie usługi „Asysty technicznej dla urzędnika” n) Opracowanie Dokumentacji w tym dokumentacji szkoleniowej i użytkownika. Wykonawca uruchomi w ramach zamówienia e-usługi polegające na załatwieniu sprawy dotyczącej: a) Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – poziom dojrzałości 4. b) Wniosek o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – poziom dojrzałości 4. c) Wniosek o wydanie informacji o zagospodarowaniu działki – poziom dojrzałości 3. d) Wniosek o wydanie informacji o nr działki i powierzchni– poziom dojrzałości 3. e) Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku – poziom dojrzałości 3. f) E-usługa zgłaszania wniosków do projektu MPZP/STUDIUM (portal partycypacja) – poziom dojrzałości 3. g) E-usługa zgłaszania uwagi do projektu MPZP/STUDIUM (portal partycypacja) – poziom dojrzałości 3. h) E-usługa pobieranie WMS I WFS – poziom dojrzałości 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 51 9291 0001 0000 0723 2000 0110 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji, poręczenia). Dokument wadialny winien być dołączony (np. spięty/zszyty) do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał dołączony do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania (rozpinania/rozszywania) oferty. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu i zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach