Przetargi.pl
Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wymianą sufitów podwieszanych w budynku głównym ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wymianą sufitów podwieszanych w budynku głównym ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wymianą sufitów podwieszanych w budynku głównym ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.300 PLN (trzy tysiące trzysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożą stosowne oświadczenie. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 2.1. dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a także posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży: 3.1. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. ułożeniu lub modernizacji (remoncie) instalacji elektrycznej w budynkach, o łącznej wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto. W wykazie należy podać min. nazwę inwestora wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisać zakres robót, podaniem ich wartości, a także daty i miejsca wykonania. 3.2. Dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień wymienionych przez Wykonawcę w wykazie zrealizowanych robót (pkt. 3.1). By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.3. Dysponuje, co najmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych. 3.4. Dołączy kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego. 3.5. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co naj-mniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.6. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. do 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 3.7. Wykona zamówienie w terminie do 17 grudnia 2009 r. 4. Wniosą wadium w terminie i w odpowiedniej formie. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA, gdzie Wykonawca oświadczy, czy: 1.1. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu 1.2. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. do 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru zamówienia. 1.3. Wykona zamówienie w terminie do 17 grudnia 2009 r. 2. Dołączy wypełniony kosztorys ofertowy. 3. Dołączy podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każde-go z nich oddzielnie). 4. Dołączy Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. ułożeniu lub modernizacji (remoncie) instalacji elektrycznej w budynkach, o łącznej wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto. W wykazie należy podać min. nazwę inwestora wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisać zakres robót, podaniem ich wartości, a także daty i miejsca wykonania. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie). 5. Dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót. By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie). 6. Dołączy kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie). 7. Dołączy kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej, jawnej - dołączyć należy kserokopię umowy spółki. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każde-go z nich oddzielnie) 8. Dołączy dowód wniesienia wadium w zależności od formy, jeśli wniesiono wadium pieniężne - kserokopię przelewu, jeśli wniesiono wadium w innej formie - należy załączyć do oferty dokument wadialny w oryginale. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach