Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku zlokalizowanego w Brudzowicach w celu utworzenia centrum kulturalno-edukacyjnego integrującego społeczność sołectwa

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Słowackiego 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 41 649 , fax. 32 67 44 257
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Słowackiego 2a 2a
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 32 67 41 649, fax. 32 67 44 257
    REGON: 00028759100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku zlokalizowanego w Brudzowicach w celu utworzenia centrum kulturalno-edukacyjnego integrującego społeczność sołectwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa, zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku zlokalizowanego w Brudzowicach, w celu utworzenia Centrum Kulturalno-Edukacyjnego, integrującego społeczność sołectwa, na którą składa się przebudowa, rozbudowa, zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku, budowa zbiornika na nieczystości ciekłe, budowa parkingu, budowa instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej, kanalizacyjnej i c.w.u., budowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku zlokalizowanym w Brudzowicach przy ulicy Szkolnej 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku w tym: a) budowa ścian działowych w celu wydzielenia sanitariatów, pomieszczenia magazynowego, aneksu kuchennego oraz szatni, b) poszerzenie wiatrołapu wraz z wymianą drzwi, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) poszerzenie płyty wejściowej wraz z wykonaniem zewnętrznych schodów żelbetowych i płyty podestowej, e) zadaszenie płyty wejściowej, f) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, g) ocieplenie podłogi w całym budynku, wykonanie wylewek oraz montaż paneli podłogowych, h) wykonanie konstrukcji drewnianej dachu i pokrycie dachu blachą stalowa dachówkową na istniejącym stropodachu wraz z ociepleniem dachu, i) ocieplenie ścian budynku wraz z wykonaniem tynku akrylowego; 2. Budowę zbiornika na nieczystości ciekłe w tym: a) wykonanie płyty betonowej w celu posadowienia zbiornika, b) wykonanie ścian z prefabrykowanych kręgów betonowych na zaprawie cementowej, c) wykonanie płyty stropowej żelbetowej, d) montaż włazów żeliwnych na podmurówce z cegły klinkierowej, e) wykonanie wentylacji poprzez rurę wywiewna z blachy ocynkowanej, f) wykonanie izolacji poziomej i pionowej z dwóch warstw papy na lepiku, g) budowa przyłącza kanalizacyjnego; 3. Budowę parkingu w tym: a) wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych wraz z drogą dojazdową, b) budowa parkingu dla 3 samochodów osobowych na 10 stanowisk z kostki brukowej wraz z podbudową, c) wykonanie chodników o nawierzchni z kostki brukowej; 4. Budowę instalacji centralnego ogrzewania w tym: a) dostawa i montaż gazowego kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego z regulatorem pokojowym, b) wykonanie instalacji rozdzielającej z rur i kształtek polipropylenowych, c) dostawa i montaż grzejników stalowych płytowych z konwekcyjnym ożebrowaniem, d) dostawa i montaż armatury ( zawory kulowe odcinające, rozdzielacz, głowice termostatyczne); 5. Budowę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.w.u. w tym: a) wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej z rur i kształtek polipropylenowych, b) dostawa i montaż baterii czerpalnych, c) dostawa i montaż armatury (zestaw wodomierzowy, kulowe i kątowe zawory odcinające), d) wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur i kształtek kielichowych z polichlorku winylu, e) wykonanie odpowietrzenia instalacji; 6. Budowę wewnętrznej instalacji gazowej w tym: a) wykonanie instalacji z rur stalowych czarnych, b) dostawa i montaż armatury (kurki gazowe, gazomierz), c) dostawa i montaż kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem; 7. Budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w tym: a) budowa przyłącza napowietrznego do budynku, b) przeniesienie istniejącego licznika, c) wykonanie tablicy głównej, d) wykonanie instalacji oświetlenia, e) instalacja gniazd wtykowych, f) wykonanie tablicy komputerów, g) instalacja oprawy oświetleniowej zewnętrznej na elewacji budynku, h) zainstalowanie gniazda trójfazowego, i) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, j) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej i odgromowej Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających i)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, j)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, k)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, l)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, m)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, n)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt o)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), p)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), q)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. 2.Materiały budowlane, urządzenia i ich producenci ewentualnie wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały i urządzenia do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 5.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 6.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 7.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, termin płatności do 30 dni, przelew. 8.Na realizację zadania Miejsko-Gminny Ośrodek Kulturt uzyskał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 33 8441 0001 0000 0000 0231 0004 - Bank Spółdzielczy w Siewierzu z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach