Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POSZKOLNEGO NA DZIENNY DOM „SENIOR+” W RADAWIE W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO „SENIOR+” - UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE DZIENNEGO DOMU „SENIOR+” W MIEJSCOWOŚCI RADAWA, GMINA WIĄZOWNICA

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POSZKOLNEGO NA DZIENNY DOM „SENIOR+” W RADAWIE W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO „SENIOR+” - UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE DZIENNEGO DOMU „SENIOR+” W MIEJSCOWOŚCI RADAWA, GMINA WIĄZOWNICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizację inwestycji pn: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego na dzienny dom „SENIOR+” wraz z parkingiem i infrastrukturą techniczną, na terenie części działki nr ewid. 633/13 w Radawie, w ramach Programu Wieloletniego „SENIOR+” - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu „SENIOR+” w miejscowości Radawa, gmina Wiązownica. 2.2 Istniejący budynek szkoły jest budynkiem piętrowym w części podpiwniczonym, wybudowanym systemem tradycyjnym. W ostatnich latach wykorzystywany był jako siedziba oddziału przedszkolnego, a wcześniej jako filia szkoły podstawowej w Mołodyczu. Do celów związanych utworzeniem i wyposażeniem dziennego domu „SENIOR+” przebudowie objęte zostaną pomieszczenia znajdujące się na parterze budynku. Szczegółowy opis stanu technicznego budynku zawiera sporządzona dla celów projektowych ekspertyza stanu technicznego obiektu. 2.3 Działka w istniejącym stanie zagospodarowania zabudowana jest budynkiem szkoły podstawowej wyposażonym w instalację wodociągową i kanalizacyjną, telefoniczną, elektroenergetyczną, stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, budynkiem gospodarczym, ciągiem pieszym i dojazdem oraz bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne. 2.4 W ramach przebudowy obiektu zmienione zostanie przeznaczenie budynku, bez zmiany charakterystycznych parametrów obiektu. Pow. zabudowy 308,00 m2 Pow. użytkowa 217,36 m2 Kubatura 2 162,00 m3 2.5 W obiekcie przewiduje się wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania parteru budynku i dostosowania pomieszczeń zgodnie z zamierzeniami projektu i przeznaczeniem na dzienny dom pobytu dla osób starszych. Budynek będzie przystosowany również dla osób niepełnosprawnych, poprzez wykonanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, zapewnienia podjazdu umożliwiającym wjazd do budynku oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych. 2.6 Zakres robót do wykonania obejmuje następujące elementy:  roboty rozbiórkowe wewnętrzne i zewnętrzne,  roboty murowe,  docieplenie istniejących stropów,  tynki wewnętrzne,  podłogi i posadzki,  wymiana stolarki,  malowanie,  docieplenie fundamentów,  schody i pochylnia dla niepełnosprawnych,  dojścia, chodniki i płyta odbojowa,  wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt i urządzenia,  wewnętrzna instalacja elektryczna,  instalacja odgromowa,  wewnętrzna instalacja z.w. i c.w.u.  wewnętrzna instalacja kanalizacyjna,  instalacja c.o.  wewnętrzna instalacja gazowa wraz z montażem kotła gazowego,  zbiornik na gaz płynny na płycie betonowej wraz z ogrodzeniem, przyłączem gazu do budynku i instalacją gazową zasilającą kotłownię. 2.7 Zakres robót związany z wykonaniem przyłącza gazowego do skrzynki gazowej na budynku, dostawą i montażem zbiornika gazu płynnego na fundamencie zostanie zrealizowany przez Zamawiającego. 2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowiące integralną część siwz. 2.9 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.10 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia ( projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiary robót) należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.11 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w kwocie 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 10.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 10.3 Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 10.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu o/Wiązownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001. Wykonawca dołącza do oferty wydruk (kopię) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.5.2019”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 10.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.9 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.10 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach