Przetargi.pl
Przebudowa i wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Centrum Kultury Wsi Polskiej im. W. Witosa w Wierzchosławicach

Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 33-122 Wierzchosławice, ---------------
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(14)6319030, , fax. +48(14)6319045
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
    --------------- 550
    33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
    tel. +48(14)6319030, , fax. +48(14)6319045
    REGON: 85166099600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Centrum Kultury Wsi Polskiej im. W. Witosa w Wierzchosławicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze – uprzątnięcie terenu, ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych; Demontaż wyposażenia boiska – bramki piłki nożnej, kosze do koszykówki, ławki; Wykonanie rozbiórki fragmentów piłkochwytów w obszarze planowanej rozbudowy boiska piłki nożnej; Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z rozbiórką obrzeży chodnikowych oraz podbudowy; Wykonanie rozbiórki fragmentu nawierzchni boiska piłki plażowej wraz z demontażem fragmentów obrzeży betonowych; Wykonanie rozbiórki nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową asfaltobetonową; Wykonanie rozbiórki fundamentów betonowych koszy do koszykówki oraz jednej bramki piłkarskiej (o ile zajdzie taka konieczność); Wykonanie nowych warstw podbudowy oraz wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłki nożnej; Montaż nowych słupków piłkochwytów w obszarze rozbudowywanym, a także wymiana części siatki piłkochwytów na częściach istniejących (siatka uszkodzona lub w złym stanie technicznym – przyjęto około 40% siatki do wymiany); Montaż zdemontowanych wcześniej bramek piłkarskich wraz z wykonaniem nowych fundamentów dla jednej z bramek; Montaż wiaty dla zawodników oraz siedzeń widowni; Wykonanie chodnika z wykorzystaniem nowych obrzeży oraz kostki brukowej pochodzącej z rozbiórki; Wykonanie nowych obrzeży betonowych oraz nowej nawierzchni piaszczystej po wcześniejszym korytowaniu – dla boiska piłki plażowej; Roboty porządkowe oraz końcowe. Szczegółowe informacje zawarte są w: Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ofercie przetargowej Wykonawcy. • Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz inwentaryzację powykonawczą robót. • Wykonawca zapewni tymczasowe oznakowanie robót. UWAGA : We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który ma charakter jedynie pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. 2. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez Wykonawcę oraz, że nie otwarto jego likwidacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Dokumenty potwierdzające jakość oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej Zamawiający żąda dostarczenia na wezwanie niżej podanych dokumentów: 1) Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality lub FIFA Quality Pro – edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych 2) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej i wypełnienia (granulat gumowy EPDM), 3) Wyniki badań granulatu gumowego EPDM z recyklingu przeprowadzonych przez niezależne laboratorium na zawartość metali ciężkich. 4) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną Inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej: • mata elastyczna (próbka o min. wymiarach 10 cm x 15 cm), • trawa syntetyczna (próbka o min. wymiarach 20 cm x 25 cm), • granulat gumowy EPDM (próbka w ilości 100 gram).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach