Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54.9

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kilińskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 398 43 80 , fax. 52 395 42 22
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku
    ul. Kilińskiego 15
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 52 398 43 80, fax. 52 395 42 22
    REGON: 77128559200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54.9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54/9 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Prace budowlane: roboty rozbiórkowe, wykonanie elementów konstrukcji żelbetowych związanych z montażem bramy i fundamentów pod urządzenia technologiczne, wykonanie ścian działowych wewnętrznych pomieszczenia technicznego, zamurowania i uzupełnienia istniejących otworów w ścianach, uzupełnienie istniejącej posadzki, wymiana przykrycia kanałów technologicznych na podesty ażurowe, tynki i okładziny wewnętrzne, montaż drzwi stalowych i bramy wjazdowej rolowanej, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych w systemie BSO, wykonanie ocieplenia stropodachu wraz z pokryciem z papy termozgrzewalnej. b) Instalacje sanitarne wykonanie instalacji wentylacyjnej dla pomieszczenia hali wraz z instalacją osuszającą, wykonanie nowego źródła ciepła wraz z włączeniem do instalacji, wykonanie instalacji kanalizacyjnej do odprowadzenia wód popłucznych, c) Instalacje elektryczne d) Dodatkowe uwagi do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępnia obiekt na potrzeby prowadzenia prac wyłącznie w godzinach od 7.00 do 17.00. Poza wyznaczonymi godzinami z uwagi na charakter obiektu nie ma możliwości prowadzenia prac. W przypadku demontażu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi zewnętrzne), Wykonawca zobowiązany jest trwale zabezpieczyć powstałe otwory w sposób uniemożliwiający dostęp do pomieszczeń obiektu osób postronnych, Na czas wykonania otworu pod bramę wjazdową i montaż bramy, Wykonawca zobowiązany jest trwale oddzielić niezbędną przestrzeń na potrzeby prowadzenia tych prac od pozostałej części hali. 2. Termin wykonania zamówienia: do 28 czerwca 2019 roku. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym, opisie technicznym oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 13.2.1. pieniądzu 13.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 13.2.3. gwarancjach bankowych 13.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 13.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) 13.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 13.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Czersku nr 45 8147 0002 0000 0114 2000 0010. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 13.6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 13.6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisanie oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą i dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (art. 26 ust. 2 Pzp). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączna cenę ofertową brutto, okresu gwarancji i oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 15.14.2. Oświadczenia wymienione w punktach od 10.1.1 i pkt 10.3.1 oraz 10.1.3 – zobowiązanie o współpracy (jeżeli dotyczy) niniejszej SIWZ; 15.14.3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach