Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54.9

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kilińskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 398 43 80 , fax. 52 395 42 22
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku
    ul. Kilińskiego 15
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 52 398 43 80, fax. 52 395 42 22
    REGON: 77128559200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54.9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami z tym związanymi w m. Łąg przy ul. Dworcowej 13, dz. nr 54/9 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Prace budowlane: roboty rozbiórkowe, wykonanie elementów konstrukcji żelbetowych związanych z montażem bramy i fundamentów pod urządzenia technologiczne, wykonanie ścian działowych wewnętrznych pomieszczenia technicznego, zamurowania i uzupełnienia istniejących otworów w ścianach, uzupełnienie istniejącej posadzki, wymiana przykrycia kanałów technologicznych na podesty ażurowe, tynki i okładziny wewnętrzne, montaż drzwi stalowych i bramy wjazdowej rolowanej, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych w systemie BSO, wykonanie ocieplenia stropodachu wraz z pokryciem z papy termozgrzewalnej. b) Instalacje sanitarne wykonanie instalacji wentylacyjnej dla pomieszczenia hali wraz z instalacją osuszającą, wykonanie nowego źródła ciepła wraz z włączeniem do instalacji, wykonanie instalacji kanalizacyjnej do odprowadzenia wód popłucznych, c) Instalacje elektryczne d) Dodatkowe uwagi do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępnia obiekt na potrzeby prowadzenia prac wyłącznie w godzinach od 7.00 do 17.00. Poza wyznaczonymi godzinami z uwagi na charakter obiektu nie ma możliwości prowadzenia prac. W przypadku demontażu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi zewnętrzne), Wykonawca zobowiązany jest trwale zabezpieczyć powstałe otwory w sposób uniemożliwiający dostęp do pomieszczeń obiektu osób postronnych, Na czas wykonania otworu pod bramę wjazdową i montaż bramy, Wykonawca zobowiązany jest trwale oddzielić niezbędną przestrzeń na potrzeby prowadzenia tych prac od pozostałej części hali. 2. Termin wykonania zamówienia: do 31 stycznia 2019 roku. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym, opisie technicznym oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 13.2.1. pieniądzu 13.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 13.2.3. gwarancjach bankowych 13.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 13.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) 13.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 13.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Czersku nr 45 8147 0002 0000 0114 2000 0010. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 13.6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 13.6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Potwierdzeniem jest podpisanie oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą i dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (art. 26 ust. 2 Pzp). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączna cenę ofertową brutto, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Oświadczenia wymienione w punktach od 10.1.1 i pkt 10.3.1 oraz 10.1.3 – zobowiązanie o współpracy (jeżeli dotyczy) niniejszej SIWZ; 15.14.3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 10.5.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10.5.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach