Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna

Gmina Tuczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-523 Tuczna, Tuczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczna
    Tuczna 191 A
    21-523 Tuczna, woj. lubelskie
    tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
    REGON: 55085800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tuczna”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Przebudowa i termomodernizacja budynku administracji samorządowej”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i termomodernizacja budynku administracji samorządowej, polegająca na: - adaptacji budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - dostosowania budynku do obecnie obowiązujących przepisów i wymagań warunków technicznych, - zmniejszenie strat ciepła przez przegrody zewnętrzne budynku, tj. ściany zewnętrzne, strop nad parterem, okna i drzwi zewnętrzne, - modernizacji instalacji c.o., - modernizacji instalacji wod.-kan., - modernizacji instalacji elektrycznych, - zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej potrzebnej do oświetlenia (wymiana opraw), - zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń, - poprawie wizerunku i estetyki budynku. Prace związane z termomodernizacją budynku: - prace rozbiórkowe (demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; rozbiórka części ścian zewnętrznych w miejscu projektowanego wstawienia drzwi wejściowych, rozbiórka podłóg; demontaż instalacji c.o.), - prace przygotowawcze przed wykonaniem docieplenia (demontaż kolidujących elementów na elewacjach tj. opraw oświetleniowych, elementów instalacji alarmowej; usunięcie pyłów i luźnych fragmentów tynku oraz usunięcie wystających haków i uchwytów), - prace towarzyszące związane z dociepleniem budynku: wykonanie dodatkowego wejścia do budynku (projektowane drzwi Dz1), - montaż stolarki okiennej, - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, - docieplenie ścian zewnętrznych- metodą BSO wraz z kolorystyką, - docieplenie stropu parteru wełną mineralną, - wykonanie docieplenia podłogi na gruncie, wraz wykonaniem warstw podłóg, - wymiana punktów oświetleniowych wraz z wymianą źródła światła na energooszczędne oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przebudową rozdzielni (na potrzeby nowego oświetlenia)– zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - modernizacja instalacji c.o.- system pomiaru i zarządzania energią (wymiana kotła na kocioł na biomasę; wymiana grzejników, montaż panela sterującego oraz wymiana zaworów grzejnikowych na elektroniczne zawory termostatyczne, montaż 2 liczników energii cieplnej na potrzeby przedmiotowego budynku i budynku urzędu gminy)– zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, - wymiana parapetów okiennych. Prace związane z przebudową budynku: - prace rozbiórkowe: rozbiórka części ścian wewnętrznych, rozbiórka fragmentu schodów zewnętrznych, demontaż instalacji wod-kan; - demontaż urządzeń sanitarnych, - częściowa przebudowa pomieszczeń- wykonanie nowych ścianek działowych, - zamurowanie niektórych otworów ścian, - wymiana pokrycia z eternitu na blachę trapezową i remont części konstrukcji dachu, - wykonanie kominów wentylacyjnych, - prace wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, glazura), - wymiana stolarki wewnętrznej, - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie wejścia zewnętrznego do budynku (spocznika i schodów), - wykonanie balustrady schodów tylnych, i fragmentu balustrady schodów frontowych oraz nowych balustrad przy projektowanych schodach i pochylni, - wykonanie kurtyny powietrznej (głównego wejścia do budynku), - przebudowa instalacji sanitarnych (wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z armaturą) – zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, - wymiana instalacji odgromowej – zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich w części głównej połaci dachu. Cechy charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku: 171,56 m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 105,75 m2 , Powierzchnia kotłowni i składu opału: 20,39 m2 , Kubatura budynku: 840,00 m3 Wysokość budynku: 6,87 m część 2 zamówienia – „Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Tuczna”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Tuczna, polegająca na: - zmniejszenie strat ciepła przez przegrody zewnętrzne budynku, tj. ściany zewnętrzne, strop nad parterem, okna i drzwi zewnętrzne, - zmniejszenie zużycia energii cieplnej c.o., - zmniejszenie zużycia energii elektrycznej potrzebnej do oświetlenia (wymiana opraw), - zwiększeniu doświetlenia światłem dziennym korytarza na parterze, poprzez powiększenie okien i poszerzenia przeszklonych drzwi wejściowych, - poprawie wizerunku i estetyki budynku. Prace związane z termomodernizacją i przebudową budynku: - montaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, - prace przygotowawcze przed wykonaniem docieplenia (demontaż kolidujących elementów na elewacjach tj. opraw oświetleniowych, kamer, elementów instalacji alarmowej, tablic informacyjnych i godła itp.; usunięcie pyłów i luźnych fragmentów tynku oraz usunięcie wystających haków i uchwytów), - docieplenie ścian zewnętrznych - metodą BSO wraz z kolorystyką, - docieplenie stropu nad piętrem granulowaną wełną mineralną metodą wydmuchu, - demontaż i montaż daszku nad wejściem, - demontaż i montaż rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana i montaż punktów oświetleniowych wraz z wymianą źródła światła na energooszczędne oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przebudową rozdzielni (na potrzeby nowego oświetlenia)– zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - demontaż i montaż instalacji odgromowej – zgodnie z częścią instalacyjną branży elektrycznej niniejszego projektu, - wymiana zaworów grzejnikowych na elektroniczne zawory termostatyczne wraz z panelem sterującym zarządzania energią – zgodnie z częścią instalacyjną branży sanitarnej niniejszego projektu, Cechy charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy po rozbudowie budynku: 324,70 m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 491,65 m2 , Ilość niezależnych lokali w budynku 2 Kubatura budynku: 2100,81 m3 Wysokość budynku: 6,81 m Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Wielobranżowe projekty budowlano-wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej O/ Tuczna nr rachunku: 53 8025 0007 0550 0286 2000 0010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: FZ.271.15.2020 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1310 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatuczna.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach