Gmina Baranów ogłasza przetarg
- Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
ul. Rynek 14
24-105 Baranów, woj. lubelskie
tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
REGON: 43101989100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminabaranow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zbiornika wodnego w miejscowości Baranów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadana inwestycyjnego pod nazwą Rewitalizacja zbiornika wodnego w miejscowości Baranów. Zakres robót obejmuje: 1. Umocnienie linii brzegowej zbiornika: a) Umocnienie skarpy północnego brzegu zbiornika za pomocą schodkowych koszy gabionowych z drutu stalowego z powłoką antykorozyjną o średnicy 4,5 mm i oczkach 76,2x76,2 mm, wypełnionych kamieniem dolomitowym, łamanym lub ciętym 100-250 mm. Długość umocnienia - 62 mb, objętość koszy - 158 m3. b) Zagospodarowanie skarpy od strony południowej bez zmiany jej kształtu (spadek ok. 20°). Skarpę wykończyć białym otoczakiem - frakcja 4-6 cm, 15-30 cm (100 sztuk). Powierzchnia skarpy - ok. 450 m2. 2. Wykonanie pomostu widokowego nadwodnego z balustradą, z mieszanki tworzyw sztucznych imitujących drewno, wychodzącego z miejsca istniejącego mnicha, na jego osi centralnej. Wymiary konstrukcji: 11m x 2m + 7m x 2m = 36 m2. Konstrukcja na palach ze stali ocynkowanej nierdzewnej. 3. Montaż fontanny pływającej zlokalizowanej na osi centralnej pomostu w środkowej części zbiornika. Fontanna powinna posiadać co najmniej 3 zmienne rodzaje dysz oraz co najmniej 2 zmienne rodzaje oświetlenia (LED bądź halogenowe), filtry i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. 4. Demontaż starej piwnicy, modernizacja studzienki kanalizacyjnej, niwelacja i ukształtowanie terenu. 5. Wykonanie nawierzchni utwardzonych: a) ciągi piesze (alejki spacerowe, wejście na pomost, placyk) z betonowej kostki brukowej, dwukolorowej (grafit i żółty) - 615 m2; b) nawierzchnia utwardzona z betonowych płyt ażurowych - 75 m2 + 20 mb krawężników. 6. Wykonanie elementów małej architektury: a) montaż ławek parkowych - 8 sztuk, b) montaż śmietniczek - 8 sztuk, c) budowa muru ogrodzeniowego (tzw. "mur chiński") o długości 70,8 mb, z pustaka konstrukcyjnego, na fundamencie, z daszkiem betonowym dwuspadowym, d) montaż 10 sztuk pergoli drewnianych, zakotwiczonych na fundamencie, 7. Urządzenie terenów zielonych: a) długość obrzeży trawnikowych - 380 mb, b) powierzchnia trawników – 1 460 m2, powierzchnia łąki kwietnej - 340 m2, c) nasadzenia: ilość drzew - 6 sztuk, ilość krzewów - 1 855 sztuk, ilość bylin - 2 115 sztuk, ilość pnączy - 3 645 sztuk; 8. Budowa oświetlenia parkowego a) Linia kablowa oświetleniowa - jeden obwód kablowy YAKY 5x16 mm2 o długości 150 m, z istniejącej szafki oświetleniowej, zasilający 4 sz. latarni; b) słupy oświetleniowe parkowe z wysięgnikami i podwójnymi oprawami oświetleniowymi, źródło światła o mocy 70W, fundamenty prefabrykowane F150/200, słupy i oprawy mają nawiązywać stylistyką do istniejącego oświetlenia parkowego po drugiej stronie ulicy Błotnej. 9. Budowa systemu monitoringu wizyjnego zbiornika wodnego, zapewniającego możliwość nieprzerwanej obserwacji za pomocą kamer wraz z ciągłą, automatyczną rejestracją obrazów, z lokalizacją Centrum Monitorowania w budynku Urzędu Gminy: a) wykonanie zasilania punktów kamerowych w energię elektryczną linią kablową YAKY 4x16 mm2 w kanalizacji kablowej oraz instalacji zasilającej nowoprojektowaną szafę serwerową wraz montażem skrzynki rozdzielczej; b) montaż 4 sztuk kamer zewnętrznych na słupach oświetleniowych, w obudowie hermetycznej; 2 anten umieszczonych na dachu budynku Urzędu Gminy połączonych ze stacją bazową; c) montaż szafy serwerowej wraz z wyposażeniem (swich, rejestrator), w serwerowni Urzędu Gminy. 10. Obsługa geodezyjna zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 (dziesięć tysięcy) PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkcie III.3 ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 4) dowód wniesienia wadium, 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOBUDOWA GARAŻU DO BUDYNKU OSP BIAŁA DRUGA
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa efektywności energetycznej świetlic wiejskich na terenie Gminy Rachanie - ETAP I
Dodano: 2024-03-25 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-03-21 - Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P.
Dodano: 2024-03-21 - "Przebudowa drogi gminnej nr 108843L od km 0+990 do km 1+980 w m. Chrzanów-Kolonia i Chrzanów Pierwszy”
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Lipowiec
Dodano: 2024-03-14 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Czesławicach
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha
Dodano: 2024-03-14 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13