Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2020-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek i przedszkole budynku położonego w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na żłobek i przedszkole. 2. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1) wykonanie robót demontażowych oraz rozbiórkowych, 2) wykonanie ścian działowych oraz zamurowanie otworów, 3) wykonanie schodów oraz windy, 4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 5) montaż instalacji i urządzeń sanitarnych: wod. - kan, gazu, centralnego ogrzewania, wentylacji, mechanicznej, instalacji odgromowej z obudową przewodów instalacyjnych, 6) wymiana opraw oświetleniowych na nowe, 7) wymiana części posadzek, 8) wykonanie robót wykończeniowych ścian i sufitów. 9) dostawa urządzeń technologicznych kuchni. Miejsce realizacji : budynek położony w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 30.000,00 zł słownie: tysięcy tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załączniki nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysów ofertowych w wersji uproszczonej 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Dodano: 2024-03-19 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz - II postępowanie”
Dodano: 2023-12-03 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-11-09 - „Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Przedbórz”
Dodano: 2023-10-19 - Wymiana rozdzielnicy głównej niskiego napięcia wraz z remontem pomieszczenia w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. S. Banacha 22 w Łodzi
Dodano: 2023-07-28 - Wykonanie projektu rozbudowy i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz instalacji zasilania energetycznego Pomieszczeń Klastra Obliczeniowego w budynku Centrum Technologii Informatycznych PŁ
Dodano: 2023-07-27 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wykonaniem węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym położonym w Brzezinach przy ul. Mickiewicza 12.
Dodano: 2023-07-14 - Modernizacja łazienek, korytarzy oraz ciągów komunikacyjnych w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach
Dodano: 2023-05-16 - Modernizacja kotłowni wraz z ciągami ciepłowniczymi obsługującymi 4 bloki mieszkalne (32 lokale) byłych pracowników PPGR Sekursko.
Dodano: 2022-07-28 - Rozbudowa instalacji tlenowej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2021-09-17