Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zestawienie podstawowych powierzchni i kubatury przedmiotu zamówienia: Powierzchnia użytkowa 696,60 m2 Powierzchnia całkowita 825,39 m2 Powierzchnia zabudowy 309,20 m2 Kubatura całości 2810,00 m3 2. Opis robót budowlanych: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku szkolnego o sale lekcyjne, stołówkę, kuchnię, szatnię i pomieszczenia techniczne w tym kotłownię gazową. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - nowej zabudowy stanowiącej dwie kondygnacje nadziemne z podpiwniczeniem i łącznikiem, w technologii tradycyjnej murowanej; budynek należy wykonać jako konstrukcję opartą na murach zewnętrznych oraz wewnętrznych z pustaków ceramicznych, - dachu dla nowej zabudowy i łącznika w konstrukcji drewnianej ze spadkiem połaci 5?, kryty papą termozgrzewalną, - windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego gniazd zasilających i przyłącza, - instalacji odgromowej, - instalacji włamania i napadu, systemu telewizji dozorowej cctv (monitorowania), instalacji teletechnicznej, oddymiania, instalacji dzwonkowej i nagłośnienie, - kanalizacji deszczowej, - c.o. - realizacja kotłowni gazowej do ogrzewania kubatury projektowanej oraz zapewnienia ciepłej wody, - wentylacji mechanicznej, - przekładki i przyłącza wod-kan. - przebudowy linii kablowych nN i demontaż słupów oświetlenia zewnętrznego. Zamawiający wyłącza z postępowania wyposażenie nowo powstałych pomieszczeń w meble i akcesoria szkolne, oraz wyposażenie i technologię kuchni. Zakres przewidywanych robót w tych pomieszczeniach został określony w formularzach przedmiaru robót. W ofercie należy uwzględnić również: - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - koszty związane z ewentualną wycinką drzew i uzyskaniem niezbędnych w tym celu pozwoleń, - koszty przygotowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót itp. - obsługę geodezyjną - wytyczenie oraz pomiar powykonawczy, - opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary (np. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT, oraz inne wymagane właściwymi przepisami), - odwodnienie terenu budowy. Przed przystąpieniem do prowadzenia robót, z uwagi na zaawansowane roboty ziemne i związaną z nimi możliwość naruszenia szkieletu gruntowego pod istniejącymi budynkami zaleca się wykonanie inwentaryzacji fotograficznej terenu i części budynków, w rejonie których będą prowadzone roboty budowlane związane z w/w inwestycją. Szczególne warunki realizacji robót budowlanych: Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy szkoły podstawowej i gimnazjum, ale pod warunkiem utrzymania dostaw mediów i odbioru ścieków (przekładki sieci). Ponadto wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one i jak najmniej kolidowały z bieżącym funkcjonowaniem szkoły podstawowej, gimnazjum i hali sportowej. Przestrzeganie powyższego warunku jest najbardziej istotne przy wykonywaniu prac związanych z kuciem, przewiertami, prowadzeniem instalacji w ścianach budynków, z którymi będzie połączona nowa zabudowa. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed wykonaniem tego zakresu robót, jak również każdego innego zakresu robót, które może kolidować i zakłócać bieżące funkcjonowanie w/w podmiotów, uzyskał zgodę zamawiającego (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) na wykonanie wskazanego zakresu oraz uzgodnił sposób i zatwierdził termin realizacji tych robót. Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia robót. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!! Podczas prowadzenia prac budowlanych muszą zostać zapewnione określone przepisami prawa warunki, które zagwarantują bezpieczeństwo i ochronę zdrowia zarówno pracownikom wykonawcy, jak i osobom postronnym (uczniom, osobom korzystającym ze szkoły i hali sportowej). 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45262410-8 Wznoszenie konstrukcji budynków 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45321000-3 Izolacja cieplna 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45314310-7 Układanie kabli 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45312310-3 Ochrona odgromowa 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót (branża budowlana) - zał. 1.A do SIWZ, b) formularz przedmiaru robót (branża elektryczna) - zał. 1.B do SIWZ, c) formularz przedmiaru robót (branża sanitarna) - zał. 1.C do SIWZ, d) projekt budowlany - branża budowlana - zał. 9.1 do SIWZ, e) projekt budowlany - branża elektryczna zał. 9.2 do SIWZ, f) projekt budowlany - branża sanitarna zał. 9.3 do SIWZ, g) projekt wykonawczy - branża budowlana - zał. 10.1 do SIWZ, h) projekt wykonawczy - branża elektryczna - zał. 10.2 do SIWZ, i) projekt wykonawczy - branża sanitarna - zał. 10.3 do SIWZ, j) informacja BIOZ - zał. 11 do SIWZ, i zwane są w całej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz k) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 do niniejszej SIWZ. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZGODNIE Z PKT. 12 SIWZ: 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł. 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 07.03.2014 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczy Żory o/Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu. 12.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli w wyznaczonym terminie nastąpi uznanie wskazanego rachunku bankowego o wymaganą kwotę wadium. Dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez wykonawcę nie będzie wystarczające do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. 12.5 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec (I piętro), najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy dokumentu, nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 12.7 Dokumentów wniesienia wadium nie należy załączać w ofertach. 12.8 W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach