Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4726300, 4726317 , fax. 056 4726305
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4726300, 4726317, fax. 056 4726305
REGON: 87111892200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CHROŚLU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane,sanitarne,elektryczne,drogowe-zagospodarowanie terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10. 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku braku pełnego zakresu powyższych informacji w dokumentach określonych w treści niniejszego punktu wykonawca winien załączyć kopie stosownych dokumentów lub oświadczenie zawierające brakujące informacje, a w szczególności dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, (Oświadczenie nie może dotyczyć zakresu prowadzonej działalności). 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i charakterze obiektu porównywalnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- w oparciu o załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe, b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca-w oparciu o załącznik nr 5 Wykaz sprzętu, c) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w oparciu o załącznik 3 Wykaz kadry oraz nr 6 Wykaz podwykonawców, d) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej branżowo izby zawodowej. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku gospodarczego i bazy sprzętu p.poż. przy siedzibie Nadleśnictwa Mrągowo
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu
Dodano: 2015-06-11 - Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków komunalnych w Węgorzewie - przebudowa budynków socjalnego i energetycznego
Dodano: 2015-03-16 - Remont dwóch domków letniskowych nr 7 i 8 oraz przygotowanie domków letniskowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, A, B, C, D do sezonu w Bazie socjalnej GDDKiA Oddziału w Olsztynie, w miejscowości Narty, gm. Jedwabno
Dodano: 2015-03-11 - Przebudowa pomieszczeń piwnicy na archiwum w budynku GDDKiA Oddział w Olsztynie (Olsztynek, ul. Poranna 36)
Dodano: 2015-01-27 - Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa
Dodano: 2014-07-17 - Przebudowa zlewni mleka z adaptacją na świetlicę wiejską w Osiece
Dodano: 2014-05-09 - Remont i częściowa rozbiórka budynku nr 34 ze zmianą sposobu przeznaczenia wraz z robotami zewnętrznymi na terenie kompleksu wojskowego w Łomży przy ul. Legionów 133 - postępowanie nr 23/RB
Dodano: 2014-04-25 - Remont czterech domków letniskowych (3, 4, 5, 6) oraz łazienki i kuchni w domku A w Bazie socjalnej GDDKiA Oddział w Olsztynie, w miejscowości Narty, gm. Jedwabno
Dodano: 2014-03-11 - Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim
Dodano: 2013-07-26