Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Knosały 3/5 3/5
10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 980000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póżn zm) : 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie nr 1-o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.) Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: Formularz oferty. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Formularze cenowe sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. Informacje o trybie sprawdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i dokonanie wg zasady : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 5.Upoważnienie 6.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg ofertowy nieograniczony na całodobową obsługę kotłowni Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku
Dodano: 2014-01-16 - Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2013-11-14 - dozór i ochrona Terminalu wraz z obsługą Parkingu dla samochodów ciężarowych
Dodano: 2012-11-26 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG POGRZEBOWYCH DLA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLSZTYNIE
Dodano: 2012-11-16 - Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów w Gminie Biskupiec w latach 2013r.-2015r.
Dodano: 2012-11-14 - Podejmowanie działań na rzecz ochrony bezdomnych psów w Gminie Biskupiec w 2012r.
Dodano: 2011-11-18 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG POGRZEBOWYCH DLA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLSZTYNIE
Dodano: 2011-11-18 - Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
Dodano: 2010-10-28 - Administrowanie i obsługa szaletu miejskiego w Bartoszycach przy ul. Kopernika
Dodano: 2010-02-08