Przetargi.pl
Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.26.27.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części istniejących pomieszczeń I piętra oraz adaptacja strychu znajdującego się na II piętrze na pomieszczenia administracyjne, socjalne, pomieszczenie pralni i suszarni. Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Maluch 2015. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Firmę Projektowo - Consultingową PROCON ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - DO PROJEKTU ZAMIENNEGO ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 b) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 c) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja centralnego ogrzewania ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 d) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja gazowa ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 e) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja wentylacyjna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 f) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY WYKONAWCZY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE ADRES: 82-300 ELBLĄG, ul. ASNYKA nr 4 INWESTOR : ŻŁOBEK MIEJSKI nr 2 w Elblągu 82-300 ELBLĄG, ul. Asnyka nr 4 b) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 c) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 d) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: SANITARNA - instalacja wodociągowa z zestawem wodomierza głównego , kanalizacji sanitarnej, ogrzewcza, wentylacyjna, gazowa ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 2) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 3) RODZAJ OPRACOWANIA: Branża sanitarna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA SANITARNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym m.in.: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) przebudowę klatki schodowej, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w przebudowywanych pomieszczeniach, d) docieplenie dachu, e) wykonanie nowych izolacji pionowych i poziomych, f) przebudowę pomieszczeń I piętra, g) remont tarasów na I piętrze, h) adaptację poddasza na pomieszczenia socjalne oraz administracyjne, i) przebudowę i wymianę instalacji elektrycznej oraz alarmowej, telefonicznej i komputerowej w nowych pomieszczeniach, j) przebudowę i modernizację instalacji sanitarnych (co., gazowych, wentylacji, wodno -kanalizacyjnych). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz przedmiarów, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe, itp. 7. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 8. Zamawiający wymaga, aby elementy przedmiotu zamówienia zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z § 9 ust. 1 i ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie żłobka. 10. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 11. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 13. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. Wykonawca nie zostanie dopuszczony do robót, jeśli nie zawrze wymaganych ubezpieczeń. 14. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 15. Roboty budowlane będą realizowane w obiekcie czynnym, w związku z tym harmonogram w zakresie robót budowlanych musi być zatwierdzony przez Koordynatora inspektorów oraz Użytkownika - Panią Dyrektor Żłobka. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy żłobka. 16. Wykonawca musi przewidzieć możliwość pracy w systemie dwuzmianowym. 17. Ze względu na obecność małych dzieci w obiekcie Wykonawca musi przewidzieć prowadzenie większości robót emitujących hałas w godzinach popołudniowych. 18. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowy i finansowy robót objętych umową, w uzgodnieniu z Koordynatorem inspektorów i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy. 19. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 21. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach