Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej w Krzemowie realizowana w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

Gmina Krzeszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 66-435 Krzeszyce, ul. Skwierzyńska 16
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7573161 , fax. 095 7573086
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszyce
    ul. Skwierzyńska 16 16
    66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie
    tel. 095 7573161, fax. 095 7573086
    REGON: 00053396600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej w Krzemowie realizowana w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej w Krzemowie W zakres zadania wchodzą: Roboty budowlane w zakresie budynków, zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi, Dokumentacją Projektową oraz Tabelą Elementów Ceny Ryczałtowej stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45.21.00.00-2 Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zakresem robót oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. Dołączony kosztorys ofertowy - jest tylko materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysu oraz dołączenie go do oferty, uwzględniając całość zakresu robót, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza naniesienie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub modyfikacji ich treści. Zawarte w załączonym przez Zamawiającą kosztorysie ofertowym zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji wobec czego kosztorysom ofertowym i wskazanych w nich przedmiarach robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania jak również za zgodność ze specyfikacją oraz poleceniami inwestora (inspektora nadzoru). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zapisami art. 5 i 22 ustawy Prawo budowlane. Wszelkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych oraz jej trwałości eksploatacyjnej. Remontowany obiekt należy wykonać i przekazać do użytkowania uwzględniając opracowaną dokumentację budowlaną. Elementy robót nie wymienione w projekcie, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Zadanie ryczałtowe obejmuje m.in. koszty: a) robociznę bezpośrednią z narzutami, b) wartość zużytych materiałów i zakupionego wyposażenia wraz z kosztami ich zakupu, magazynowania, ewentualnych ubytków i transportu na terenie budowy, c) wartość pracy sprzętu wraz z kosztami jednorazowymi, (sprowadzenie sprzętu na plac budowy i z powrotem, montaż i demontaż na stanowisku pracy), d) koszty transportu i utylizacji lub składowania materiałów z rozbiórki, nadmiaru gruntu oraz odpadów, e) koszty dostawy i montaży, pracy, demontażu i wywozu rusztowań, deskowań, szalunków i innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, f) koszty robót pomiarowych i obsługi geodezyjnej, g) koszty pośrednie, w skład których wchodzą: płace personelu i kierownictwa budowy, pracowników nadzoru i laboratorium, koszty urządzenia i eksploatacji zaplecza budowy (w tym doprowadzenie energii i wody, budowa dróg dojazdowych itp.), koszty dotyczące oznakowana Robót, wydatki dotyczące bhp, usługi obce na rzecz budowy, opłaty za dzierżawę placów i bocznic, ekspertyzy dotyczące wykonanych Robót, ubezpieczenia oraz koszty zarządu przedsiębiorstwa Wykonawcy, h) koszty sporządzenia dokumentacji powykonawczej, dokumentacji warsztatowej i technologicznej, i) koszty zajęcia pasa drogowego wraz z kosztami wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i uzyskaniem uzgodnień, j) koszt sporządzenia charakterystyki energetycznej obiektu, k) zysk kalkulacyjny zawierający ewentualne ryzyko Wykonawcy z tytułu innych wydatków mogących wystąpić w czasie realizacji Robót w okresie gwarancyjnym, l) podatki obliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający wymaga, by gwarancja na wykonane roboty i wbudowane urządzenia wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Strony rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy. Okres rękojmi ulega odpowiednio przedłużeniu o czas trwania napraw. 2. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 3. Jeżeli w dokumentacji technicznej lub kosztorysie stanowiącym załącznik do niniejszej siwz zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, zamawiająca dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrzeszyce/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach