Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Bartniczce, gmina Bartniczka

Gmina Bartniczka ogłasza przetarg

  • Adres: 87321 Bartniczka, ul. Brodnicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 936 810 , fax. 564 936 832
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bartniczka
    ul. Brodnicka 8
    87321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 936 810, fax. 564 936 832
    REGON: 87111842500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Bartniczce, gmina Bartniczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP w związku z art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2016 r. poz. 290; zwane dalej Prawo budowlane/, polegające na przebudowie i rozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w Bartniczce w podziale na dwa etapy, obejmujące: Etap 1: Na który składa się wykonanie następujących obiektów: 1. Piaskownika (obiekt nr 1), 2. Kraty z jednorazowymi siatkami (obiekt nr 2), 3. Sita kanałowego (obiekt nr 2A), 4. Stawu sedymentacyjnego (obiekt nr 10), 5. Wydzielonej otwartej komory fermentacyjnej (obiekt nr 11), 6. Stawów roślinnych (obiekt nr 7A, 7B), Etap 2: W etapie tym należy wykonać: 1. Osadniki wstępne (obiekty nr 3A i 3B), 2. Komory zamknięcia zaworów (obiekty nr 9A, 9B, 9C) 3. Złoża biologiczne (obiekty nr 4A, 4B, 4C), 4. Osadnik wtórny (obiekty nr 5A, 5B, 5C, 5D), 5. Rozdzielacze ścieków ze złóż biologicznych 4A i 4B (pomocnicze), 6. Przepompownia osadów i ścieków recyrkulowanych z osadników wtórnych (obiekt nr 8), 7. Zbiornik wyrównawczy adaptacja istniejącego piaskownika (obiekt nr 20), 8. Budynek obsługi ze sterownią (obiekt nr 14), 9. Wewnętrzne instalacje elektryczne i urządzenia sprężonego powietrza, 10. Kable zasilające i sterownicze, 11. Budowa rurociągów międzyobiektowych, 12. Budowa dróg i chodników, 13. Rozruch oczyszczalni. w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część, tj. w: 1) dokumentacji projektowej w formie planów sytuacyjnych, rysunków i szkiców, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), 2) wzorach kosztorysów ofertowych zawierających przedmiary robót, 3) wzorze Umowy. Wykonawca ma obowiązek tak zorganizować roboty, aby istniejąca oczyszczalnia cały czas funkcjonowała i oczyszczała ścieki zgodnie z posiadanym przez Gminę pozwoleniem wodnoprawnym. Zamawiający informuje, że posiada zezwolenie na zniszczenie występujących na terenie robót stanowisk kocanki piaskowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew. Uwaga! Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w następującej wysokości: 30.000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) PLN; Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - Gminy Bartniczka: Nr konta 98 1020 5024 0000 1502 0010 2186 z adnotacją: WADIUM – Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Bartniczce, gmina Bartniczka. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na: Gmina Bartniczka ul. Brodnicka 8 87-321 Bartniczka Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć również: 1. dowód wniesienia wadium, 2. pełnomocnictwo (również to, o którym mowa w pkt 16.6 SIWZ) – o ile dotyczy. 3. dokumenty inne niż pełnomocnictwo/a wymienione w pkt 2, z których wynika prawo do podpisania oferty, podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4. oświadczenie/a, o którym/ch mowa w pkt 11.1. SIWZ, 5. dokumenty (w szczególności zobowiązanie podmiotu), o których mowa w pkt 11.8 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a UPZP, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca nie dołącza kosztorysów ofertowych do formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach