Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie etap II – przebudowa trzech pomieszczeń biurowych

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie etap II – przebudowa trzech pomieszczeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót wewnętrznych ogólnobudowlanych i instalacyjnych wodociągowo-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, w trzech pomieszczeniach na poziomie I piętra istniejącego budynku Urzędu Gminy w Osjakowie przy ul. Targowej 26, na podstawie projektu budowlanego robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie (obiekt kat. XII), zlokalizowanego na działkach o nr ewid. 496, 500/1, 501, 739 obręb Osjaków, gmina Osjaków, na które wydano pozwolenie na budowę - ostateczna decyzja Nr 227/2013 znak: AB.6740.1155.2012 Starosty Wieluńskiego z dnia 15.03.2013 r., w następującym zakresie podstawowym dla poszczególnych pomieszczeń: nr 2/09 (sala ślubów) - demontaż starej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem istniejącego pionu, rozbiórka ścianki działowej oddzielającej aneks w zakresie jak na rysunku I piętra, rozbiórka istniejącej podłogi z klepki drewnianej i położenie na przygotowanym podłożu nowej warstwowo klejonej (3 warstwy) tzw. deski „barlineckiej” ( z małą ilością lub bez sęków ) w jasnym odcieniu - buk lub dąb, gipsowanie sufitu i ścian w aneksie, malowanie ścian i sufitu, zamontowanie rolety w kolorze ścian w zabudowie pod sufitem, zamontowanie żaluzji w dwuskrzydłowych oknach balkonowych – sztuk 4. Uwaga: należy pozostawić, nie uszkodzić i nie zabrudzić istniejących obić ścian z sukna i innych elementów pozostającego bez zmian wyposażenia i wykończenia wnętrza; nr 2/16 (pom. socjalne) - zamontowanie grzejnika instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem istniejącego pionu, wykonanie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej z zainstalowaniem umywalki i zlewu dwukomorowego, rozbiórka istniejącej podłogi z klepki drewnianej i wykładziny elastycznej „Lentex” i boazerii drewnianej na ścianach i kasetonów styropianowych na suficie, wymurowanie ścianki działowej z pustaków ceramicznych, położenie terakoty podłogowej na przygotowanym podłożu, położenie płytek naściennych glazurowanych na ścianie z przyborami sanitarnymi, gipsowanie sufitu i ścian, oprawienie kratki wentylacji grawitacyjnej, malowanie ścian i sufitu; nr 2/17 (gabinet wójta) - demontaż starej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z wykorzystaniem istniejącego pionu, rozbiórka istniejącej podłogi z klepki drewnianej i wykładziny elastycznej „Lentex” i boazerii drewnianej na ścianach i kasetonów styropianowych na suficie, wymiana dwóch okien w ościeżach o wymiarach 150x160 na nowe PCV stosowane w budynkach użyteczności publicznej z szybą bezpieczną P-2 zespoloną o współczynniku przenikania poniżej 1,1 W/m2K wraz parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, gipsowanie sufitu i ścian, położenie na przygotowanym podłożu podłogi z paneli podłogowych według normy podłogowej PN EN 13329 - z laminowanych płyt twardych MDF o odporności na ścieranie klasy AC5 i odporności na nacisk i uderzenia co najmniej IC 2 lub IC 3, gipsowanie i malowanie ścian i sufitu. 1.1. Ponadto, należy zamurować otwór drzwiowy pomiędzy pomieszczeniami nr 2/24 (biurowe ) i 2/25 (sekretariat) a zdemontowane drzwi w komplecie z ościeżnicą zabudować w przejściu pomiędzy pomieszczeniami nr 2/17 (gabinet wójta) i 2/25 (sekretariat) wraz z przebudową tego przejścia, wykuć i wstawić nowe drzwi z korytarza do pomieszczenia nr 2/25 (sekretariat) oraz przebudować przejście z korytarza do pomieszczenia socjalnego nr 2/16 wraz zabudowaniem nowych drzwi oraz wykonać niezbędne zaprawki, uzupełnienia i przemalowania w związku z tym robotami. 1.2. Do kalkulacji ceny ofertowej robót sanitarnych w remontowanych pomieszczeniach, w szczególności przyjąć grzejniki stalowe płytowe typu V z podłączeniem dolnym o parametrach jak na rysunku rzutu piętra – etap I branży sanitarnej instalacji CO i CT, a w pomieszczeniu nr 2/16 (socjalnym) podgrzewacz CW o pojemności 5 l. 2. Zamawiający informuje, że niezbędne do wykonania roboty elektryczne w przedmiotowych pomieszczeniach, z zachowaniem technologicznej kolejności wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, zostaną wykonane na bieżąco przez odrębnie wybranego wykonawcę robót elektrycznych. 3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w czynnym obiekcie Urzędu Gminy w Osjakowie. 4. Postępowanie z materiałami z rozbiórki Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione i złożone w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 6. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót, itp. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja składająca się z projektu budowlanego ( opis techniczny i dotyczące przedmiotowych pomieszczeń - po dwa rysunki odpowiednio stanowiące wyciąg z projektu budowlano-architektonicznego oraz z projektu branży sanitarnej), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja przedmiotowego postępowania przetargowego. 8. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zmianami), z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które uprawniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem lub dokonać wpłaty gotówkowej na konto Zamawiającego Nr: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Osjakowie etap II – przebudowa trzech pomieszczeń biurowych. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 6. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wniesienia wadium, 2. stosowne pełnomocnictwa, jeśli są wymagane, 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach