Gmina Ryczywół ogłasza przetarg
- Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
ul. Mickiewicza 10
64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
REGON: 570791431 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryczywol.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Lipie. Niniejszą inwestycję podzielono na etapy wg poniższego opisu: Etap I – rozbudowa budynku o kotłownię wraz z magazynem materiałów pędnych. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 31 do 34. Etap II – przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z rozbudową o zaplecze socjalno-sanitarne. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 01 do 07 i od 10 do 14. Etap III – rozbudowa budynku o zaplecze szatniowo-sanitarne do obsługi istniejącego boiska trawiastego do gry w piłkę nożną. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenie o numerach 08, 09 i od 15 do 21. Etap IV – przebudowa strażnicy OSP wraz z rozbudową o pełnowymiarowy garaż. Niniejszy etap obejmuje pomieszczenia o numerach od 22 do 30. W związku z powyższym opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje szerszy zakres robót budowlanych, niż zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania tj. Etap I (Część 1 zamówienia). Poza Częścią 1 (opisana poniżej) z postępowania wyłącza się pozostały zakres robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Część 1: Rozbudowa budynku o kotłownię wraz z magazynem materiałów pędnych (etap I). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne i przygotowawcze, - fundamenty, - ściany, - elementy żelbetowe kotłowni (strop żelbetowy, wieńce monolityczne, schody żelbetowe),- dach (termoizolacja i pokrycie), - wykończenie attyk (konstrukcja i izolacje), obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, czapka kominowa, - wykonanie podłóg i posadzek,- tynki wewnętrzne, - malowania, - termoizolacja ścian i kominów, - wykonanie elewacji i budynku (tynk carbonowy, systemowy),- chodniki i dojścia,- stolarka drzwiowa,- elementy ślusarskie (balustrady schodowe stalowe), - instalacja elektryczna wewnętrzna (rozdzielnica, wewnętrzne linie zasilające, instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych, pomiary, prace uzupełniające). UWAGA! W stosunku do dokumentacji pierwotnej zmianie uległa koncepcja wykonania instalacji ogrzewania. Aktualną koncepcję przedstawia rys. nr IS-07 z dn. 23-07-2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 6) (jeżeli dotyczy) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
Dodano: 2024-07-30 - Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja budynków i terenu wpisanych do gminnej ewidencji zabytków w Dusznikach oraz Grodziszczku
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-07-29 - Remont dachu na budynku Muzeum Ziemi Wronieckiej
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiśniowej w miejscowości Śmieszkowo
Dodano: 2024-07-24 - Remont Przedszkola w Krzemieniewie wraz z adaptacją pomieszczeń na oddziały przedszkolne
Dodano: 2024-07-24