Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z poddaszem użytkowym usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 768/2 w obrębie wsi Leonowicze - Gmina Michałowo

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z poddaszem użytkowym usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 768/2 w obrębie wsi Leonowicze - Gmina Michałowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z poddaszem użytkowym położonym na działce o numerze geodezyjnym nr 768/2 w obrębie wsi Leonowicze - Gmina Michałowo. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy architektury, - projekt wykonawczy konstrukcji - projekt wykonawczy instalacji sanitarnych, - projekt wykonawczy instalacji elektrycznej. Rozbudowa i przebudowa obejmuje w szczególności: - Wyburzenie ścian i fragmentów ścian wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z załączonym opracowaniem graficznym. - Demontaż pieców kaflowych, oraz ścian obitych boazerią. - Demontaż drewnianych podłóg na gruncie (dotyczy części pomieszczeń parteru) i wykonanie nowych posadzek. Projektowane warstwy według rysunku przekroju. Wykończeniowa warstwa posadzki zależnie od rodzaju pomieszczenia: gres/terakota lub parkiet. - Rozbiórka istniejących warstw posadzkowych na poddaszu nieużytkowym i wymiana na nową wg rys. przekroju. - Demontaż istniejących warstw elewacyjnych, ścian szczytowych poddasza (szalówka z desek). - Wyburzenie betonowych schodów zewnętrznych. - Wykonanie niezbędnych przebić instalacyjnych (w tym projektowane przewody wentylacji grawitacyjnej) w stropach, ścianach i w dachu. - Instalacja dodatkowych kominów wentylacji grawitacyjnej. - Udrożnienie istniejących przewodów kominowych spalinowych i do wentylacji pomieszczeń z uporządkowaniem podłączeń do właściwych pomieszczeń. - Budowa nowego pieca kaflowego w kuchni, dwupalnikowego, montaż nowego kotła na paliwo stałe o mocy 20 kW oraz bojlera na C.W.U. z podwójną wężownicą. - Wykonanie ścian zgodnie z załączonym opracowaniem graficznym. - Budowa wiatrołapu, werandy oraz schodów zewnętrznych. - Montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej w projektowanych otworach. Montaż nowej stolarki drzwiowej ppoż do pomieszczeń kotłowni. Wymiana zużytej stolarki drzwiowej na nową. - Budowa ścian szczytowych zewnętrznych poddasza w konstrukcji szkieletowej z oblicówką z desek w kolorze zielonym. - Budowa ścian wewnętrznych działowych poddasza w konstrukcji szkieletowej grubości 10 cm na profilach RIGIPS wg załącznika dokumentacji technicznej - Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 12 cm i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym w kolorze białym, ściany dobudowane tj. wiatrołapu i werandy docieplone wełna mineralną z oblicówką z desek lakierowanych w kolorze zielonym wg. rys. - Docieplenie stropu na poddaszu wg. rys przekroju. - Docieplenie cokołów i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym grubości 8 cm. - Wyłożenie cokołów płytkami klinkierowymi. - Wykonanie zadaszenia wiatrołapu i werandy oraz obróbek blacharskich, podokienników, rynien i rur spustowych. - Ułożenie gresu na schodach i podestach zewnętrznych w kolorze ceglastym, oraz montaż balustrad stalowych malowanych proszkowo - kolor czarny. - Remont wnętrz pomieszczeń mieszkalnych (ściany, sufity, posadzki, schody drewniane) malowanie i szpachlowanie. - W projekcie zagospodarowania terenu proponuje się: wykonanie dojścia utwardzonego z kostki brukowej, wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia i budowę nowego systemu z paneli z siatki stalowej w kolorze zielonym, oraz inne roboty budowlane objęte dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji projektowej występują nazwy własne wyrobów i materiałów budowlanych dopuszcza się rozwiązania równoważne z pozostawieniem kolorystki, wzornictwa oraz o parametrach technicznych zastosowanych materiałów takich samych lub lepszych. 2. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię wykonania zamówienia określają: projekt budowlany i projekty wykonawcze przebudowy i rozbudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego z poddaszem użytkowym usytuowanym na działce ewidencyjnej nr 768/2 w obrębie wsi Leonowicze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 3 do SIWZ), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zasadami. Przedmiary robót (załączniki nr 4 do SIWZ) nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementem pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 12 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom o wyrobach budowlanych Ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. c) Odbiór pogwarancyjny nastąpi nie później niż 14 dni roboczych przed upływem okresu rękojmi, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad i stanowić będzie podstawę do zwolnienia zatrzymanej części zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości 8 400,00 zł (osiem tysięcy czterysta złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach